Lentokone pahassa pulassa Islannissa

Neilee harmaana
Olen seurannut nyt kolme kierrosta lentokoneen tuota soikiota, jota se lentää. Tuntuu pahalta nähdä käännökset ja vauhti kuinka se muuttuu, tosin kierrokset aika identtisiä, mutta miten kamalaa pelkoa ainakin osa matkustajista kokee parhaillaan :/

Olin itse tuollaisessa kiertelytilanteessa viime syksynä myrskyssä, odotimme laskeutumisvuoroa ja pelkkä se jatkuvan ympyrän lentäminen puolen tunnin ajan sai mut aivan kamalaan tilaan. Tietysti se, että oli myrsky pahensi asiaa, koska kone tippui aina valtavia matkoja ilmakuopissa, ilman turvavöitä ei olisi pysynyt paikallaan. En tosin voinut näyttää pelkoani, koska oli lapsi mukana. En voi kuin kuvitella mikä kamala tilanne koneessa olevilla ihmisillä on... toivon NIIIIN, että laskeutuminen onnistuu!!!!
 
Neilee harmaana
[QUOTE="vieras";26292325]Mikä sen lennon numero on? Tietäis, mitä konetta seuraa.[/QUOTE]

Kone on ICE689, menkää tuosta linkistä mikä laitettu. Siirtykää kartalla Islannin ylle. Klikatkaa konetta niin tulee reitti ja liikkeet näkyviin. Liike tosin näkyy vaikka konetta ei edes klikkaa.
 
öladsk
Onhan näitä ollut. Juuri tuosta syystä koneessa on useita pyöriä, eli ei tarkoita sitä, että toisella puolella olisi pyörä ja toisella vain jalka (niin kuin elokuvissa). Eli ei automaattisesti tarkoita sitä, että kone kaatuisi. Täytyy vain toivoa, ettei pyörä ole hajonnut edestä, missä niitä on vähemmän. Nyt peukut pystyyn, kädet risiin ja lähetetään suojelusenkeleitä Islantiin!
 
"jännä"
Jännä juttu, kun oon kans seurannut tätä lentokoneen kiertelyä, että sieltä on Oslosta laitettu tulemaan Icelandairin lento juuri tälle Keflavikin kentälle. Se on matkalla meren yllä ja jotenkin tuntuu oudolta, että sieltä on uutta konetta isketty tulemaan kentälle, jossa on täysi hälytysvalmius päällä. Tosin mulla ei ole aavistustakaan, kauanko lento Oslosta Islantiin kestää...

Täällä myös mieli ja toiveet kovasti tämän vaikeuksissa olevan koneen matkustajien mukana, sydämestäni toivon, että kaikki menee lopulta hyvin.
 
nuuttinen
[QUOTE="jännä";26292361]Jännä juttu, kun oon kans seurannut tätä lentokoneen kiertelyä, että sieltä on Oslosta laitettu tulemaan Icelandairin lento juuri tälle Keflavikin kentälle. Se on matkalla meren yllä ja jotenkin tuntuu oudolta, että sieltä on uutta konetta isketty tulemaan kentälle, jossa on täysi hälytysvalmius päällä. Tosin mulla ei ole aavistustakaan, kauanko lento Oslosta Islantiin kestää...

Täällä myös mieli ja toiveet kovasti tämän vaikeuksissa olevan koneen matkustajien mukana, sydämestäni toivon, että kaikki menee lopulta hyvin.[/QUOTE]

Huomasin saman ja ihmettelin myös. Anteeksi tietämättömyyteni, mut olisiko mahdollista laittaa toinen lento toiselle kentälle?
 

Yhteistyössä