Lento flunssaisena?

Tervehdys!

Matka pukkaa päälle viikon kuluttua, ja perhe köhii flunssaisena. Kertoisitteko te enemmän reissaavat, millainen kokemus on lentojen nousut ja laskut, jos "röörit" on kunnolla tukossa? Jostakin olen kuullut, että ainakin välikorvatulehduksessa kipu voi olla melkoinen. Onneksi vielä on toipumisaikaa, mutta vähän hirvittää...
 
Viikossa varmaan ehditte parantua pahimmasta. Mutta taudin pahimmassa vaiheessa´paine kyllä tekee kipeää korville ja lapsille en suosittelisi lentämistä kovin kipeänä.

Apteekista kannattaa käydä ostamassa lennolle nenätippoja, osaavat myydä varmasti oikeita. Niitä sitten jo ennen nousua nenään tiputetaan. Lentokoneen miehistöllä on myös koneessa aina tarjolla nenätippoja.
 
en halua pelotella, kun yleensà kaikkimenee ihan nappiin,mutta kopion tuon kirjoittamani toisesta vastauksestani:

olen lentànyt elàmàssàni paljon, pitkià ja lyhyità matkoja. jouluna làksin varsin pienessà nuhassa lentàmààn ja tàrykalvoni melkein siità lystistà puhkesi. laskut olivat todella kivuliaita, vaikka yleisesti ottaen kipukynnykseni ei ole kovin matala.
seuraavaksi mietin kaksi kertaa ennenkuin làhden flunssaisena liikkeelle. 17 pvàà sòin antibiootteja ja tehtiin tàrykalvopistos, pààlle vielà parin viikon totaalinen lentokielto. korva vielàkin lukossa. en ole aikuisiàllà muuten korvatulehduksista kàrsinyt. pelkàt nenàtipat eivàt aina auta jos korva on tulehtunut tai poskiontelontulehdus pààllà (en edes tiennyt ettà mulla oli poskiontelon tulehdus ennenkuin erikoislààkàri sen ultralla totesi ja oli PAHA, samoin se korva PAHASSA kunnossa).

mutta, kyllà te todellakin vielà ehditte parantuakin. hyvàà matkaa
 

Yhteistyössä