lentäminen on halvempaa kuin juna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kattelin just yks päivä että mentäis perheen kans ouluun, niin lentokoneella yli 700e ja junalla noin 300-400e.
että kyllä sitä sitten vaan kallistuu siihen omaan autoon ja omaan saastuttamiseen. sen verran hintavaa kuitenkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
lentäen yhdeltä hengeltä helsinki-kuopio on 20euroa halvempaa kuin junalla. matka-aika lyhenee yli 3 tunnilla..

käsittämätöntä.

No tämä nyt ei varmaan ollut mikään uutinen. Kun etsii halvat lennot (jaksaa ja kerkeää oikeesti etsimään), niin yleensä aina lentäen edullisempaa. Se nyt vaan on niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Paljon lentävä äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
lentäen yhdeltä hengeltä helsinki-kuopio on 20euroa halvempaa kuin junalla. matka-aika lyhenee yli 3 tunnilla..

käsittämätöntä.

No tämä nyt ei varmaan ollut mikään uutinen. Kun etsii halvat lennot (jaksaa ja kerkeää oikeesti etsimään), niin yleensä aina lentäen edullisempaa. Se nyt vaan on niin.

täytyy sanoa että mulla oli yllätys..koska esim sitten ouluun pojan kanssa on puolta kalliimpi lentäen.

yksin taitaa olla halvinta lentää?

No helpoja lentoja löytyy joskus. Joskus taas maksaa aivan hunajaa! Tuurista kiinni ja siitä voiko lähteä juuri silloin, kun se halpa lento on saatavilla.
Mutta totta on, että omalla autolla on halvempi kulkea kun julkisilla :(

Se on tosi paljon kiinni lentoyhtiöstä, sen hetkisistä tarjouksista ja tuurista, eli että löytää juuri ne halvimmat. Itse lennän enemmän euroopan alueella, kuin suomesta-suomeen kohteissa.

Yhteistyössä