Lenor huuhteluaine

• Viestiketjun aloittaja uskaltaako vaiko ei?
  • Ensimmäinen viesti
uskaltaako vaiko ei?
Mulla on tuossa pullo Lenor huuhteluainetta, kun sen ilmaiseksi sain. Pullossa on varoitus syttymisherkkydestä ja samassa yhteydessä maininta ettei saa pestä lasten yövaatteita. Miksi? Missään muissa huuhteluaineissa en tällaista varoitusta ole nähnyt. Uskaltaako sitä nyt käyttää ollenkaan?

.ap.
Joo, mä olen sillä yhden koneellisen yt pessyt ja kun laitoin todella pienen määrän, niin on ihan ok kun tuoksu jää niin miedoksi. Mutta en mä sitä kyllä ostamaan rupea.

Vie ras
Turhaa ainetta, pilaa vaatteet, rahastusta ja haisee pahalle. Tämä siis koskee kaikkia huuhteluaineita. Yrjö lentää kun joutuu lähekkäin ihmisen kanssa joka käyttää huuhteluainetta. Itselleni tulisi tosi tyhmä olo jos joskus hairahtuisin ostamaa ko. ainetta. Olisin ollut niin sinisilmäinen, että markkinoijat olisivat saaneet minut lankaan ja ostamaan tuotetta.

Mikä ihmeen pullo sulla ap on? Ei meijän pullossa tollasia varotuksia oo. Kovasti on sähköset vaatteet jos ei paa hiukan huuhteluainetta. Ei sekään oo kivaa että vaatteet kipunoi kun ne ottaa telineestä. Hajusteettomiakin on jos haisut haittaa.

Ihan vapaasti voit käyttää yövaatteisiin, jos muitakin huuhteluaineita olet käyttänyt. Mäkin hain ilmaisputelin, ihan ok tuoksu kun ei laita kuin vajaan puoli korkillista (isoon koneeseen).

Ja #8, vaatteisiin voi oikein hyvin käyttää huuhteluainetta, jos kangas sen sietää. Tytöllä on yksi takki, jossa nimenomaan suositellaan käytettäväksi huuhteluainetta. Ja esim. fleecevaatteet jää muuten sähköisiksi.

vieeeras
Sain pussin ilmaiseksi pesuaineen kyljestä kyseistä ainetta. Siinä luki ettei sitä tulis käyttää ilmavia kankaita pestessä kuten Fleese, chenille veluuri tai frotee. Ja että tätä käytettynä säilyy kaapissa raikkaampina vaatteet. Ajattelin että taidan alkaa käyttämään huuhteluainetta ainoastaa liinavaatteissa. Ja vähän mielummin kannattaa lrauttaa. Mitä järkeä noillä tuoksuilla on. Raikkaus on parasta.

Minäkin
Olen nyt toistuvasti saanut polttavaa ihottumaa kun olen käyttänyt Lenor huuhteluainetta.Onko sitten tullut liikaa koneeseen eikä ole huuhtoutunut pois.Mutta nyt on pakko luopua ja vaihtaa merkkiä,reaktio on sen verran kivulias.Onko muilla samankaltaisia kokemuksia kyseisestä tai muista huuhteluaineista?

"nyyti"
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;30595574:
Olen nyt toistuvasti saanut polttavaa ihottumaa kun olen käyttänyt Lenor huuhteluainetta.Onko sitten tullut liikaa koneeseen eikä ole huuhtoutunut pois.Mutta nyt on pakko luopua ja vaihtaa merkkiä,reaktio on sen verran kivulias.Onko muilla samankaltaisia kokemuksia kyseisestä tai muista huuhteluaineista?
Suosittelen jättämään huuhteluaineet kokonaan pois tai siirtymään Erisan;Lv:n tai muun vastaavan merkin huuhteluaineisiin, jotka on allergiatestattuja.

Yhteistyössä