Lennen mitoituksesta tietävät!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kyllä kokenut, että ne olisi pientä mitoitusta. Sanoisin, että vastaa hyvin kokoaan, mieluummin kuitenkin reilu kuin pieni. Mulla kokemusta vain haalareista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole kyllä kokenut, että ne olisi pientä mitoitusta. Sanoisin, että vastaa hyvin kokoaan, mieluummin kuitenkin reilu kuin pieni. Mulla kokemusta vain haalareista.

Niin...tätä mä just aattelin. Ottaisitko 110 vai 116cm?? Olen tilaamassa pukua...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin...tätä mä just aattelin. Ottaisitko 110 vai 116cm?? Olen tilaamassa pukua...

Voi olla, että ottaisin silti koon 116, koska oletan että lahkeissa on kiristys? Eli se reiluus ei haittaa ja sopii mahdollisesti ensi talvenakin sitten. Tai ainakin meillä on aina sopinut vielä seuraavanakin talvena ja on pidetty sitten kakkospukuna.

Poika on kuitenkin jo 108cm...olis kiva tietty ettei ihan heti jää pieneksi. Nyt käytössä Reimatec 110cm ja se just passeli, kasvunvaraa ei oo yhtään. On tää vaikeeta.

Yhteistyössä