Lenne toppahaalarin hinta??

• Viestiketjun aloittaja sirpukka
  • Ensimmäinen viesti
sirpukka
Tietääkö kukaan paljonko maksaa Lenne merkkiset toppahaalarit uutena ja onko hyvä merkki vai joku ihan halppis merkki??
Kirpputorilla oli myytävänä nätti Lenne toppahaalari tytölle koko 86cm hinta oli 25e.
Onko ihan kiskurihinta vai kannattaako maksaa,aattelin ens talveksi tyttärelleni =)

sirpukka
Siis onks se noin kallis merkki,en oo ikinä kullut moisesta merkistä joten siksi kävi arveluttaa mut tarvii sen olla hyväkin jos uutena lähemmäs satasen luokkaa maksaa!
Mulle tutumpia merkkejä on vaan nää perinteiset reimat ja lassiet =)
Se on kyllä ihan uuden veronen puku kun tutkin sitä,mut jos HÖRÖLÄ on saanut vastaavan 3eurolla niin on toi 25e kyl aika kiskuri hinta...no tarttee vielä harkita =)

Alkuperäinen kirjoittaja sirpukka:
Siis onks se noin kallis merkki,en oo ikinä kullut moisesta merkistä joten siksi kävi arveluttaa mut tarvii sen olla hyväkin jos uutena lähemmäs satasen luokkaa maksaa!
Mulle tutumpia merkkejä on vaan nää perinteiset reimat ja lassiet =)
Se on kyllä ihan uuden veronen puku kun tutkin sitä,mut jos HÖRÖLÄ on saanut vastaavan 3eurolla niin on toi 25e kyl aika kiskuri hinta...no tarttee vielä harkita =)
mulla kävi järkyn hyvä tuuri =) .olisin kyllä enempikin maksanut. polvien kohdalta kostuu jonkunverran, mutta peppu pitää hyvin ja on ihanan muhkea vieläkin.

löpsä
mä huusin huuto.netistä lennen ihanan karvavuorisen 80cm toppahaalrin 25eurolla. Just katoin nickystä ja nellystä niin 70? oli samainen haalari. Ja on päällä tosi lämmin. Meillä vielä toi baby malli kun ei likka kävele...mut tykkään kyllä:)

On hyvä ja kallis merkki!
meillä pojalla ruskea 2-osainen talvipuku.takki karvakauluksella ja kunnon vyötärö/hiha resoreilla.
housuissa ei näy edes kulumaa vaikka pihalla on rymytty.

ostettiin viime talvena kun oltiin virossa käymässä,siitä virukeskuksen isosta tavaratalosta.
maksoi talvialessa vajaa 30e

Ihmemaan Liisa
Joo, kyllä Lenne laadultaan vastaa ihan Remuja :) Yksi haalari ollut aiemmin ja nyt päädyin ostamaan toisen, kun oli just sen värinen kun tytölle tarvittiin. Aika nafti mitoitus, 114 senttiselle tytölle 116 senttinen haalari on just passeli ei juurikaan kasvunvaraa ole. Meillä oli lastenvaateliikkeessa -30% alessa n. 60?, mitä se tekee normaalihinnaksi? *nolo*

ostaja
Kannattaa ihmeessä ostaa, on todella laadukas haalari. Itse olisin valmis maksamaan merkkihaalareista kuten Lenne, Reimatec, Lego ainakin 30e sillä ne maksaa uutena maltaita

Yhteistyössä