Lenkille vai ei? Rv33...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuikku"

Vieras
Mulla on nyt rv 33+0, kolmas lapsi tulossa. Kohdunsuu auki kahdelle sormelle koko matkalta, kanavaa 2cm. Mietin vaan että uskaltaisikohan sitä lähteä kävelylenkille, n. 5km olisi tarkoitus kävellä suht rivakkaa tahtia. Vauva hankaa päätään pahasti virtsarakkoon, että kävely ei tunnu mitenkään älyttömän mukavalta, mutta kotonakin tulee vallan mökkihöperöksi.

Mitäs mieltä kanssasisaret, lähdenkö vai jäänkö kotiin?

Mulla on tuota mahankovettumista heti kun lähikauppaankin kävelen, n. 300m suuntaansa, ja mietin että ei kai sellaiset kypsytä paikkoja? Ja siis en meinannut mitään hiki päässä kävelyä, en vaan osaa kävellä hitaasti.:)

Kävin lenkillä, 3km, suht leppoisaa vauhtia. Maha oli kyllä kova puolet ajasta, mutta eihän nuo harjoitussupistukset paikkoja kai pehmennä. Hyvää teki, tänään uusiksi!

Riippuu niin paljon mikä sun kunto on muuten. Ite jouduin lopettamaan lenkkeilyt noilla viikoilla supistusten takia. Piti lyhyelläkin matkalla pysähdellä vähän väliä. Mut jotkut lenkkeilee loppuun asti. Mulle kyllä määrättiin nyt loppuaika vuodelepoa. Mut meet ihan omien tuntemusten mukaan. :) Muistat vaan kuulostella kroppaa!! Ite usein unohdan ja pari kertaa lähteny jalat alta ku oon kotin päässy... :(

Mun kunto on normaalistikin ihan supersurkea, en siis ole tippaakaan urheilullinen. Nyt vaan koti on niin paljon kuumempi kuin ulkoilma, että pakko lähteä pihalle.:/ Sisälläkin, ihan levossakin maha kovettuu, mikä on aika ärsyttävää...

Ja tosiaan tohon 3km matkaan sain uppoamaan tunnin.:) Lasten kanssa kun kävelee niin ei sitä ihan tolkutonta vauhtia sitten päässytkään.

Jos nesteytät ittes kunnolla niin sit ihan lepposta kävelyy. En kyl riskeerais kovin pitkillä matkoilla näillä helteillä, siulla on viikkoja vielä liian vähän...
Miulla on hyvä kunto nyt, mutta en uskalla lähteä juoksemaan enkä edes kunnolla lenkille kun on niin kuuma. Mie meen tosi huonolle hapelle aina helteillä...

Yhteistyössä