lemmikeistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä tiedän ettei suinkaan kaikki eläinten omistajat ole välinpitämättömiä, mut oon saanut kyl parin päivän sisään ihan uskomattoman kuvan täällä. jos jollakulla naapurustossa on kissa, niin kaikki saavat kärsiä siitä, koska kissanhan täytyy luonnollisesti saada juoksennella vapaana. jokaisen naapurin itsensä tulee suojata hiekkalaatikkonsa ja vaununsa tai vaatia kaupunkia huolehtimaan yleisten paikkojen kunnosta ihan vaan että kissan omistajat eivät pidä kattejaan kiinni. mut eihän tää luonnollisesti heille kuulu, kissat kun on luotu luontoon :kieh: koirat puolestaan saa ola vapaana missä vaan ja milloin vaan ja hyökkiä muiden kimppuun. jos joku pelkää koiria niin vika on ainoastaan hänen korviensa välissä ja jokainen joka haluaa lenkkeillä saa tehdä sen jossain hallissa kun koiran omistajat katsovat oikeudekseen pitää koiria vapaana missä vain, koska kaikkien koirathan on todella hyvin koulutettuja eikä ikinä tekis pahaa kellekään.. huoh. ihmetteleekö joku viel oikeasti miksei kaikki pidä näistä eläimistä? siksi että näiden omistajat ovat aiheuttaneet hallaa omalla toiminnallaan. jos haluaa lemmikin muttei viitsi sen kanssa lain nimissä toimia niin hommatkoon kultakalan.

Juu... No, meillä on koira ja luin tuon jutun joka siis jo lukittiin :whistle: Mielestäni koiraa saa pitää vapaana vain tietyissä paikoissa, joskus se metsäkin on ok, mutta riippuu tosi paljon metsästä. Monimutkaista... Mutta se potkiminen on todella turhaa ja typerää. Niin ja omaa karvakasaa pidetään vapaana vain aidatulla alueella jossa ei potkijoita ole =)
Ainiin ja kissoista... Kissat myös kiinni ulkona. Tai sitten ulkoiluhäkissä. Ihan sama jos laittaisin tuon koiran yksin pihalle. Kissa ois varmaan väärä lemmikki mulle kun en uskaltais sitä yksin ulos heittää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Juu... No, meillä on koira ja luin tuon jutun joka siis jo lukittiin :whistle: Mielestäni koiraa saa pitää vapaana vain tietyissä paikoissa, joskus se metsäkin on ok, mutta riippuu tosi paljon metsästä. Monimutkaista... Mutta se potkiminen on todella turhaa ja typerää. Niin ja omaa karvakasaa pidetään vapaana vain aidatulla alueella jossa ei potkijoita ole =)

oma metsä vois olla ok :D

mä tunnustan inhoavani eläimiä... :ashamed: vaan hyvin harvat ja valitut koirat on ok. ja neki on sellasia joiden omistaja tietää että mä en niitten lemmikeistä välitä.
Mua ällöttää kissat jotka meidän takapihalla hyppelee. Ja mua ällöttää koirat ja niiden omistajat jotka tulee tiellä vastaan ja hehkuttaa jo kaukaa kuinka meidän pikku fifi ei tee kellekkään mitään :x
Yksinkertasesti, en tykkää eläimistä. En sitte vainka kuinka yrittäisin.

*sateenvarjo auki*
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä tunnustan inhoavani eläimiä... :ashamed: vaan hyvin harvat ja valitut koirat on ok. ja neki on sellasia joiden omistaja tietää että mä en niitten lemmikeistä välitä.
Mua ällöttää kissat jotka meidän takapihalla hyppelee. Ja mua ällöttää koirat ja niiden omistajat jotka tulee tiellä vastaan ja hehkuttaa jo kaukaa kuinka meidän pikku fifi ei tee kellekkään mitään :x
Yksinkertasesti, en tykkää eläimistä. En sitte vainka kuinka yrittäisin.

*sateenvarjo auki*
:xmas:

Meidän koira ei oikeasti tee mitään :D Mut ymmärrän kyllä, meilläkin käy välillä vieraita jotka ei koirista pidä ja silloin tuota meidän karvakasaa ei niiden vieraiden tarvitse edes nähdä :)

Yhteistyössä