lelu vinkkejä, kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puolivuotiaalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puolivuotiaalle

Vieras
Alotin tuossa jokin aika sitten toisen ketjun vähän niinkun aiheeseen liittyen, mutta kysympä tässäkin..

Olisko teillä antaa vinkkejä kivoista vauvan leluista joista tulee jotain ääntä/valoja kun painelee juttuja. Myös peilit ja rapisevat hommat kiinnostaa kovasti nyt 6 kuista.
Nimenomaan hakusessa sen mallinen lelu jota pidetään lattialla ja vauva voi mahallaan ollessa leikkiä sillä (ja sitten myöhemmin istuen), eli ei mitää vauvakännyköitä ;)

Kyläpaikassa oli joku, ehkä vähän pianon mallinen (?!) lelu jossa on ratti keskellä, värivaloja, lauluja ja sen saa myös kiinni sellaiseen jalustaan että voi myös seisten leikkiä. Siitä vauva tykkäsi kovasti! :)

Onko ihan oikeasti tutkittu että kaikista valo/äänileluilla leikkineistä tulee adhd tapauksia?
Olen nimittäin aiemminkin törmänny juuri samaan vastaukseen täällä seikkaillessa.

Tai onko täällä äitäjä joilla on jo isompia adhd-lapsia? Ovatko lapset vauvana/pienenä leikkineen ko. leluilla?

Itse olen sitä mieltä että joku yksi lelu ei voi tehdä pahaa lapsen normaalille kehitykselle. Tietysti jos tuntuu että lapsi vain tuijottaa sitä vilkkuvaa ja välkkyvää lelua ni voihan sen ottaa pois ja rajottaa sen käyttöä..
Eriasia tietysti on jos jatkuvasti koko ympäristö vilkkuu, laulaa ja rallattaa.

Joku toinen voi olla toista mieltä.

Uusimmat

Yhteistyössä