Leivoin muffinsseja huomista varten. Laitanko ne yöksi jääkaappiin?
uusavuton 15.01.2009 #3 Kiva kiitos. Olisko kellään rakentavampaa kommenttia? Ne on nyt valmiit ja mietin millaiseen kippoon ne laitan. Täytyykö olla tiivis ja tosiaan säilyttää yö kylmässä?
Kiva kiitos. Olisko kellään rakentavampaa kommenttia? Ne on nyt valmiit ja mietin millaiseen kippoon ne laitan. Täytyykö olla tiivis ja tosiaan säilyttää yö kylmässä?
mä vaan 15.01.2009 #5 kylmässä ei tartte, mutta jos tiivis astia, niin pysyy kyllä mehukkaampina (olettaen että olet tehnyt sellaisia amerikan muffinssi -tyyppisiä)
kylmässä ei tartte, mutta jos tiivis astia, niin pysyy kyllä mehukkaampina (olettaen että olet tehnyt sellaisia amerikan muffinssi -tyyppisiä)
TULKINNANVARAINEN 15.01.2009 #7 muffinssit on parhaita tuoreena, mutta koska leivoit jo niin pidä huoneenlämmössä koska jääkaappi vanhentaa leivonnaiset.
muffinssit on parhaita tuoreena, mutta koska leivoit jo niin pidä huoneenlämmössä koska jääkaappi vanhentaa leivonnaiset.
uusavuton 15.01.2009 #8 Kun mä vien ne huomenna töihin iltapäiväkahville niin tein jo nyt. Toinen satsi uunissa ja hyvältä näyttää. Kiitos kaikille!
Kun mä vien ne huomenna töihin iltapäiväkahville niin tein jo nyt. Toinen satsi uunissa ja hyvältä näyttää. Kiitos kaikille!