Leivinuunissa kinkun paistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Oletteko käyttänyt niitä paistopusseja?
Aattelin vaan, että kestääkö ne myös leivinuunissa.
Paistopussia en oo koskaan käyttänyt, mutta vois olla ihan hyväkin.
Ja teettekö kuorrutuksen myös leivinuunissa?

Taidan olla niin stressissä, etten tosiaan ees muista miten kuorrutuksen oon aijemmin tehnyt :ashamed:

mä just otin 2h sitten kinkun pois leiv.uunista ja oli paistopussissa, hyvin kesti ja taas jälleen kerran rasvaa valui pitkin uunia :x mutta eipä tuo haittaa kun on leiv.uuni valakia vaan perään, kyllä sinne palaa rasvat =)
kuorrutusta ei voi tehdä leiv.uunissa koska ei oo enää niin kuuma ja kuorrutuksessa pitää uuni olla peräti 250'c eikä kauaa tartte olla kun on valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mä just otin 2h sitten kinkun pois leiv.uunista ja oli paistopussissa, hyvin kesti ja taas jälleen kerran rasvaa valui pitkin uunia :x mutta eipä tuo haittaa kun on leiv.uuni valakia vaan perään, kyllä sinne palaa rasvat =)
kuorrutusta ei voi tehdä leiv.uunissa koska ei oo enää niin kuuma ja kuorrutuksessa pitää uuni olla peräti 250'c eikä kauaa tartte olla kun on valmis.

Kutina olikin, että ihan tavallisessa uunissa kuorrutuksen oon tehny, mutta mulla ei ajatus enää toimi.
Kiitos! =)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

Kutina olikin, että ihan tavallisessa uunissa kuorrutuksen oon tehny, mutta mulla ei ajatus enää toimi.
Kiitos! =)
oleppas hyvä vain,ei sitä kaikkia voi aina muistaa :xmas:

Niin kun mulla oli semmonen muistikuva tosta paistopussista, että jonain vuonna se ois alkanu sulaan kinkkuun kiinni, uuni oli luultavasti liian kuuma.
Silloin kuitenkin kinkku oli erittäin maukas.
Nyt toi meidän kinkku tuntuu jotenkin vetiseltä aijempiin vuosiin verrattuna. Oli kuitenkin yön yli uunissa. Mittari näytti reilu 80 astetta kun otin kinkun uunista pois. Kypsä pitäs kyllä olla :/

No, kuorrutettukin on jo, että jos ei oo kypsä niin sitten se on voi voi :ashamed: