Leipomisvimma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Kuuluko sellainen tähän loppuraskauteen? Viime viikoilla tein mokkapaloja ja pullia. Pulliakin olisi voinut tehdä vain pienen taikinan, koska tarkoitus oli tehdä laskiaispullia, mutta mä väänsin litran taikinan, että riitti pakkaseenkin. Eilen tein jauhelihapiirakan ja nyt teen mustikkamuffinsseja. Ja kaikki menee pakkaseen "vieras-/omaksivaraksi". Niin ja koko ajan pitäisi siivota. Hidasta se on selkäkipujen takia, mutta silti pitää olla siistiä. :o

Joo. Se on pesänrakennusviettiä kuten varmasti tiedätkin. On sitten vierasvaraa pakkasessa kun tulee vauvankatsojia. Ja siistiä. Onko teillä noin siistit isommat lapset?

Alkuperäinen kirjoittaja olisipa meilläkin:
Joo. Se on pesänrakennusviettiä kuten varmasti tiedätkin. On sitten vierasvaraa pakkasessa kun tulee vauvankatsojia. Ja siistiä. Onko teillä noin siistit isommat lapset?

Nyt en ymmärtänyt... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kun meillä ei pysy:
Että teillä voi siivota ja pysyy siistinä?

Ei pysy siistinä, ei sitten millään. Mutta mä siivoon iltaisin, kun lapset nukkuu. Joskus, jos jaksan niin saatan kerätä leluja pois päivälläkin.

Kai se toisilla kuuluu. Mä en vaan ymmärrä tota "pesänrakennusvietti"-löpinää.
Siis jos haluu tehä valmiiks, ettei napero kainalos tarvi vääntää, varsinkaa jos on ollu rankka synnytys, ni ei se nyt mitää pesänrakennusviettiä oo, vaan ihan fiksua toimintaa.
Mulle on toitotettu tota pesänrakennusviettisoopaa jo vaikka kuinka paljon, kun tässä "pientä" remonttia tein alta pois, ja hoitanu pari muuta projektia, ja ostanu tavaraa valmiiksi, ettei sitte nyytin kanssa tarvi lähtä.
Oon vaan siis ajatellu omaa napaa, ja helpottan valmiiks tulevaa.
Mä olen kyllä aina ollu sellanen, että pari kolme kertaa viikossa imurointi ja kerran viikossa iso siivous, et siitä en osaa mitää sanoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kai se toisilla kuuluu. Mä en vaan ymmärrä tota "pesänrakennusvietti"-löpinää.
Siis jos haluu tehä valmiiks, ettei napero kainalos tarvi vääntää, varsinkaa jos on ollu rankka synnytys, ni ei se nyt mitää pesänrakennusviettiä oo, vaan ihan fiksua toimintaa.
Mulle on toitotettu tota pesänrakennusviettisoopaa jo vaikka kuinka paljon, kun tässä "pientä" remonttia tein alta pois, ja hoitanu pari muuta projektia, ja ostanu tavaraa valmiiksi, ettei sitte nyytin kanssa tarvi lähtä.
Oon vaan siis ajatellu omaa napaa, ja helpottan valmiiks tulevaa.
Mä olen kyllä aina ollu sellanen, että pari kolme kertaa viikossa imurointi ja kerran viikossa iso siivous, et siitä en osaa mitää sanoa :)

Mä imuroin normaalitilassa keittiön ja eteisen joka päivä. Vessan pesen joka toinen päivä. Isompi siivous kerran viikossa. Mutta nyt on pitänyt vähän hellittää tuostakin.

Yhteistyössä