N
Nams
Vieras
Sain muutama kuukausi sitten maistaa erittäin ihanaa ja makoisaa salami-paprikapiirakkaa ja olisi kiva itse yrittää tehdä jotain sen tapaista suolaista herkkua. Luultavasti piirakassa oli muru/muropohja, siis voita, jauhoja, suolaa, jne. Täytteenä oli ainakin salamisuikaleita ja punaista paprikaa ja sitten luulisin, että täytteen "sidosaineena" oli jonkinlainen munamaito.
Onko kenelläkään vinkkiä/ohjetta tuon tyyliseen piirakkaan? Piirakka oli niin mehevä ja kuohkea, että netistä löytämäni ohjeiden kuvat eivät ainakaan vedä vertoja sille. Olen niin huono leipuri, että en uskalla alkaa vaan testailemaan, vaikka ei kai tuossa nyt ehkä kovin paljon voi mennä syteen taikka saveen. Tai no, voi tulla pelkkä salamimunakas ehkä...
Onko kenelläkään vinkkiä/ohjetta tuon tyyliseen piirakkaan? Piirakka oli niin mehevä ja kuohkea, että netistä löytämäni ohjeiden kuvat eivät ainakaan vedä vertoja sille. Olen niin huono leipuri, että en uskalla alkaa vaan testailemaan, vaikka ei kai tuossa nyt ehkä kovin paljon voi mennä syteen taikka saveen. Tai no, voi tulla pelkkä salamimunakas ehkä...