Leikkimielinen galluppi palstalaisista

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
Siis kenen palstalaisen kanssa vaihtaisit paikkaa 2 viikoksi ja miksi? Vähän niinkuin vaimot vaihtoon-sarjan tyylisesti!!

Ja mitä luulisit itse oppivasi sillä reissulla ja mitä luulet perheesi oppivan "vaihtoäidistä"??

Mä voisin vaihtaa paikkaa Aurinkokunnan tai jonkun muun suurperheen äitin kanssa tai sitten jonkun sellasen kaa joka saisi ton ukon ruotuun ( alkoholionkelmaa, asennevammaisuutta, narsismin alkeita) siis ukolla

Itse toivoisin oppivani ymmärtämään kaikkea, olemaan stressaamatta pienistäkin asioista. =)

Voi toi oiskin huippuu!!Laitetaanko ukot kiertoon joksikin aikaa!! :D

Mä vaihtaisin paikkaa vaikka keittiönoidan kanssa =) =) Luulisin että siinä olis nainen joka laittais täällä asioita paremmalle mallille, miestä ruotuun! :D Ja jaksais touhuta meijän vintiön kanssa viikon pari...ja minä nauttisin isompien lasten/lapsen seurasta, kun olin lukevinani keittiönoidan pojan terveysinnostuksesta niin vois tehä mulle hyvää taas uuden ruokavalion opettelu. Ja aaaah mikä rauha, olla isäntänä ja emäntänä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Siis kenen palstalaisen kanssa vaihtaisit paikkaa 2 viikoksi ja miksi? Vähän niinkuin vaimot vaihtoon-sarjan tyylisesti!!

Ja mitä luulisit itse oppivasi sillä reissulla ja mitä luulet perheesi oppivan "vaihtoäidistä"??

Mä voisin vaihtaa paikkaa Aurinkokunnan tai jonkun muun suurperheen äitin kanssa tai sitten jonkun sellasen kaa joka saisi ton ukon ruotuun ( alkoholionkelmaa, asennevammaisuutta, narsismin alkeita) siis ukolla

Itse toivoisin oppivani ymmärtämään kaikkea, olemaan stressaamatta pienistäkin asioista. =)

Sun kanssa voisin vaihtaa paikkaa, saisit tulla laittaa nää meitin lapset ruotuun kun itellä vähän lipsuu :whistle:
Sun miehes voisin minä taas tulla pistään uuteen uskoon, omani jo olen hoitanu ja ei se ainkaan huonompaan suuntaan menny että jospa samat konstit toimis :D

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

Sun kanssa voisin vaihtaa paikkaa, saisit tulla laittaa nää meitin lapset ruotuun kun itellä vähän lipsuu :whistle:
Sun miehes voisin minä taas tulla pistään uuteen uskoon, omani jo olen hoitanu ja ei se ainkaan huonompaan suuntaan menny että jospa samat konstit toimis :D

no lipsuu se ote multakin välillä... kiitos jos saisit ton ukon uuteen uskoon. Hetikö vaihetaan paikkoja? :wave: :whistle:

joskus kun tuntu etten kotona selvia mitenkaan arjen vaateista kunnialla - olisin vaihtanut paikka Queen of Accon kanssa koska han oli ja kai edellen on supertehokas kaikkineen lapsineen, pyoritti kotihommia vasemmalla kadella ja vissiin kai opiskelikin samaan aikaan.

ja hattivatti lehmalaitumella koska olis kiva valilla tehda kovaa fyysista tyota.

Yhteistyössä