Leikki on lasten työtä,mutta leikitkö sinä lastesi tai lapsesi kanssa

vierailija
Liian vähän. Valitettavasti lasten leikit vaan ovat hirveän tylsiä aikuisille. Onneksi vähän isommat lapset osaavat jo leikkiä itse ja vanhemman vastuulle jää työnjohtorooli. Pallon potkimiset ja lautapelit yms. ovat sitten sellaisia, joihin aikuisetkin voivat osallistua.
 
vierailija
Olin 25 vuotias kun ensimmäinen lapseni syntyi ja kyllä leikin. Toinen lapsi syntyi kun täytin 30 ja en leikkinyt osittain siksi että sisarukset leikkivät yhdessä. Nyt leikin lastenlasteni kanssa niin paljon kun haluavat.
 
No en oo kaikkein leikkisin isä. Mut joo kyl me leikkttiin esim just tee kutsuja ja sit myöhemmin ku tyttö tykkäsi kauppaleikeistä kun sai sellasen kauppa setin ni sitä monet kerrat. Sit yks leikki mitä tosi paljon leikittiin oli piilos mä tykkään piilosleikistä se saa mut nauramaan. Kerrankin ku menin omassa kaksiossani piiloon ni nostin sängyn ja menin sen alle ja siin sängys oli tosi matalalla pohja joten vatsallani pidin sitä ylhäällä tyttö ei löytänyt mua ja huutaa koko ajan iskä anna huutomerkki ja mä vaan hihitän ja sitku oli menny aikaa ni räjähdin nauruun ni sit se löysi. Piilonen on jännää ja mua aina naurattaa jos ei löydä mua😁 sit toki pidän lautapeleistä ja kortti peleistä. Esim skippo ja uno. Lautapeleist suosikki mitä paljon pelattu on monopoly ja afrikan tähti. Onko teillä suosikki pelei mistä lapset tykkäs?
 
Kyllä leikin. Enää eivät minua leikkikaveriksi kaipaa, mutta on rakennettu legoja ja junaratoja, ajettu leikkiautoja, järjestelty nukkekotia, you name it. Omat suosikkini näin vuosien jälkeen olivat ehkä barbien ja sylvanioiden yhteiset hää-juhlat ja nukutuslääkäri-leikki. Jälkimmäisessä minä olin se jota nukutettiin. Oi niitä aikoja.
 
No en oo kaikkein leikkisin isä. Mut joo kyl me leikkttiin esim just tee kutsuja ja sit myöhemmin ku tyttö tykkäsi kauppaleikeistä kun sai sellasen kauppa setin ni sitä monet kerrat. Sit yks leikki mitä tosi paljon leikittiin oli piilos mä tykkään piilosleikistä se saa mut nauramaan. Kerrankin ku menin omassa kaksiossani piiloon ni nostin sängyn ja menin sen alle ja siin sängys oli tosi matalalla pohja joten vatsallani pidin sitä ylhäällä tyttö ei löytänyt mua ja huutaa koko ajan iskä anna huutomerkki ja mä vaan hihitän ja sitku oli menny aikaa ni räjähdin nauruun ni sit se löysi. Piilonen on jännää ja mua aina naurattaa jos ei löydä mua sit toki pidän lautapeleistä ja kortti peleistä. Esim skippo ja uno. Lautapeleist suosikki mitä paljon pelattu on monopoly ja afrikan tähti. Onko teillä suosikki pelei mistä lapset tykkäs?
Joo! Kaninloikka ehkä ihan ykkönen. Tytär tykkäsi myös sellaisesta simppelistä Frozen-pelistä, missä oli ääntä pitävä jäävuori tai vastaava.
 
Joo! Kaninloikka ehkä ihan ykkönen. Tytär tykkäsi myös sellaisesta simppelistä Frozen-pelistä, missä oli ääntä pitävä jäävuori tai vastaava.
Mitäs kaninloikassa tehdään. Yks mis kans oon huono ni ostamaan kenellekkään lahjoja enkä juuri siksi niitä ostakkaan annan tytölle kortin ja rahaa lahjaks nykyään. Ootko sä hyvä ostamaan lahjoi? Muistakko ensimmäisen lahjasi minkä ostit tytölle? Kävikö teillä joulupukki ku lapsi oli pieni? Meil kävi ja se oli jännää aikaa lapselle tai oltiin aina siskon luona sil 2 lasta ni sinne se pukki tuli. Kummipoika aina jännitti olla pukin sylissä. Tykkäskö sun tyttö pomppii kuralätäköissä tai lehtien seassa? Ootko sä milloin viimeksi hautautunut isoon lehtikasaan? Vai onko se jäännyt taakse. Mul on aikaa kyllä.
 

Yhteistyössä