Leikki-keittiöt

Kysyn nyt vielä täältäkin, että tietääkö kukaan minkälaisia on nämä ns. keittiöt? Ostaisin sellaisen pukinpussiin, mutta epäillyttää hieman onko ne ihan pilipalia. Hobby Hallin kuvastossa oli joku Tefal-keittiö ja Fhisher Prisella on kans jonkinmoinen missä on myös pesukone ja mikro. :attn:

meidän vajaa 2-vuotias leikkii aina ihan mielissään sellaisella leikkikeittiöllä serkkunsa luona. siihen kun lisää vielä ne kipot ja kapustat, niin kivaa on. serkkunsa täytti justiin 5-vuotta ja on nyt aikonut lopettaa sillä keittiöllä leikkimisestä kuulemma. eli jos lapsi vaan on innostunut sellaisista leikeistä, niin pitäisi olla aika pitkäaikainen lelu. ainoa vaan, että sellainen vie niin tolkuttomasti tilaa...

On nuo leikkikeittiöt yleensä ihan laadukkaita ja kivoja. Meinasin ostaa sellasen pari vuotta sitten, mutta tulin toisiin aatoksiin sen takia, että se tosiaan vie tilaa! Mutta jos ei oo tilanahtautta, niin varmasti kannattaa ostaa. Minä tyydyin ihan pelkkään leikkihellaan. Kaikenlaisia kattiloita, astioita ja kapustoja on kyllä koko laatikollinen. Tällainenkin kokonaisuus kyllä tytölle kelpasi hyvin.

MERJARE
Kiitti vinkeistä myös täältä. Mulla tyttö 1.9 kk ja pukinkonttiin ajattelin ostaa tai sitten pyytää kummeilta (jos kysyvät ehdotuksia lahjatoivelistaan) Yleensä en ole suurien lelumäärien kannalla, mutta tämä ko. malli missä on pesukone ja mikro ym... kiinnostaa jopa minua niin paljon, että odotan innolla joulupukkia...
Joulupäivänä me sitten tytön kanssa teemme koko päivän ruokaa!!!! :LOL: :LOL:

Yhteistyössä