Leikki: Etsitään bändejä, joita et usko monenkaan kuulleen ja ...

  • Viestiketjun aloittaja Kilpailu
  • Ensimmäinen viesti
Mooonta tuttua nimeä tuli vastaan kun vihdoin jaksoin kahltat kaiken läpi... Mut pistetään hepit :whistle: niille joita oon isommin kuunnellu ja/tai jotka kuuluu lempparilistaan...

Summoning :heart: , End Of You, Thompson Twins, Mustan Kuun Lapset, Verjnuarmu, Old Mans Child, Ruoska, Olotila, Appendix (oi aikoja Elielin edessä ja Hirvipuistossa... ), Hocico, Entwine, Deathstars, L7, Myyt, Kalmah, Kerli, Sonic Syndicate, Moottörin Jyrinä ja Oomph!

Mites nämä?

Forgotten Sunrise
Aesthetic Perfection
Combichrist
Arcana
Decoryah
Dope Stars Inc
Trance Dance
Pazuzu
:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mooonta tuttua nimeä tuli vastaan kun vihdoin jaksoin kahltat kaiken läpi... Mut pistetään hepit :whistle: niille joita oon isommin kuunnellu ja/tai jotka kuuluu lempparilistaan...

Summoning :heart: , End Of You, Thompson Twins, Mustan Kuun Lapset, Verjnuarmu, Old Mans Child, Ruoska, Olotila, Appendix (oi aikoja Elielin edessä ja Hirvipuistossa... ), Hocico, Entwine, Deathstars, L7, Myyt, Kalmah, Kerli, Sonic Syndicate, Moottörin Jyrinä ja Oomph!

Mites nämä?

Forgotten Sunrise
Aesthetic Perfection
Combichrist
Arcana
Decoryah
Dope Stars Inc
Trance Dance
Pazuzu
:)
Odottelinkin koska tulet paikalle, koska ilmeisti tiedät paljon bändejä ja näyttää aika monta bändiä olla sanomatta hep.. ajattelin että sinä viimeistään tulet korjaa nämäkin listalta tutuiksi :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukaan ei muista 80-luvulta sellasta bändiä ku Päät :eek:
Muistan mie!
No ni! Joku sentään muistaa. Harmi ettei youtubesta löydy ku yks niiden biisi. Mulla on kyl se c-kasetti, ihan hyvältä kuulostaa vieläki Päät =) Varsinkin se niiden hitti Kulta-aika.

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Nemofani:
Kaikki Kapteeni Nemo- levyt omaan.

Kaikki lähti siitä, kun H. Kovanen vokotteli työtoveriani 80- luvun alussa. Ostin sitten Nemon levyn, jossa laulettiin Jorma Kovasesta, kettuillakseni kaverille.

Nemo jäi sitten päälle, kaikki levyt tuli sitten hankittua ja nykyisellään ovat myös siirrettynä CD:lle.

Kaikessa soi blues... Ehkä yksi parhaista ikuna.

Jatkan samalla listaa: Absoluuttinen Nollapiste
Täh? Absoluuttinen nollapistehän soi radiossakin jatkuvasti...
 
Lode
En jaksanut kaikkia sivuja lukea läpi, mutta nopealla silmäyksellä ainakin Spiha, Anal Thunder, Kakkahätä-77 ja Entwine on ainakin mulle tuttuja.
Mites nämä: Beats the hell out of me, COC, Brujeria, The Bones?
 

Yhteistyössä