Leikitään. Tehdään sellasia oletuksia. Mä alotan.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tyypillinen ison perheen isä on tällänen:

Ajaa kauppaan Rysler Vojakkerilla lapsineen. Kaartaa pihaan ja lappaa pesueensa ulos ja kauppaan. Huutelee pullonpalautusautomaatilla pesueen taas kokoon: Viiiillljaa, Elllmooooo, Siljaaaaa... Huolehtii, että jokainen saa palauttaa yhtä monta limupulloa, palauttaa itse sen viimeisen, jotta ei tule riitaa.

Isällä on villapipo, pikku parta ja tukka mallia Tintti. Hällä on tasaraitapaita, maihari päällä ja kaulahuivi rennosti reuhottaen auki. Vaelluskengät tietysti jalassa, koska niillä on kätevä pukata lunta ja ulkoilla. Lompsa hällä on olkalaukussa. Pakkohan sitä on käyttää, kun se on joululahja vaimolta...

hämy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ajaa kauppaan Rysler Vojakkerilla lapsineen. Kaartaa pihaan ja lappaa pesueensa ulos ja kauppaan. Huutelee pullonpalautusautomaatilla pesueen taas kokoon: Viiiillljaa, Elllmooooo, Siljaaaaa... Huolehtii, että jokainen saa palauttaa yhtä monta limupulloa, palauttaa itse sen viimeisen, jotta ei tule riitaa.

Isällä on villapipo, pikku parta ja tukka mallia Tintti. Hällä on tasaraitapaita, maihari päällä ja kaulahuivi rennosti reuhottaen auki. Vaelluskengät tietysti jalassa, koska niillä on kätevä pukata lunta ja ulkoilla. Lompsa hällä on olkalaukussa. Pakkohan sitä on käyttää, kun se on joululahja vaimolta...

Oletko useastikin samassa kaupassa kuin meikäperhe? :)

tällanen on plussalainen
Tyypillinen palstailija on tällainen:

Ylipainoinen, omasta ylipainostaan huonoa omaatuntoa kantava yh jolla lapsi/lapsia ulkomaalaisen juopoksi naistenhakkaajaksi osoittautuneen miehen kanssa. Asuu lähiössä, kerrostalossa. Rahat tiukilla muta luotollakaan ei osteta edes periaattesta. Imettää lastaan ainakin kolmevuotiaaksi, suosii kestovaippoja, luomutuotteita, fyysistä kuritusta ja kuomia sekä reimatecciä. Väittää että ei kiinnosta mitä muut perheet tekee, silti kyttää ja ihmettelee.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tällanen on plussalainen:

Ylipainoinen, omasta ylipainostaan huonoa omaatuntoa kantava yh jolla lapsi/lapsia ulkomaalaisen juopoksi naistenhakkaajaksi osoittautuneen miehen kanssa. Asuu lähiössä, kerrostalossa. Rahat tiukilla muta luotollakaan ei osteta edes periaattesta. Imettää lastaan ainakin kolmevuotiaaksi, suosii kestovaippoja, luomutuotteita, fyysistä kuritusta ja kuomia sekä reimatecciä. Väittää että ei kiinnosta mitä muut perheet tekee, silti kyttää ja ihmettelee.
JÄTTIMÄINEN peesi. Huom.kukaan ei koskaan vahingossakaan asu minkään ison kaupungin keskustassa.

:LOL: :LOL:

Tyypillinen mersukuski on tällainen:

Musta nahkatakki päällä, nainen jos on niin nahkaa myös tai pitkä talvitakki ja kunnon korot.
Miehellä etenkin roikkuu tupakki huulessa. Autossa ei ajon aikana pala valot, parkkiksella kylläkin- ja parkkeeraus on tietenkin mahdollisimman edessä, huoltiksellakin heti siinä ovella ja tyhjäkäynnillä tietenkin. Vilkun käyttö on äärimmäisen varovasita, olematonta etten sanoisi. Kolmion takaa saa ajaa eteen ja ylinopeus on ehdoton. Omat liikennesäännöt. Tämän kun yhdistää vielä taksikuskiin niin johan on :headwall:
Mustalaisia koskee myös, mutta Viljolla ei ole ihan niin uusi mersu :D

vieras

EI VAAN imettää korkeintaan puoli vuotta, ei käytä kestovaippoja lapsellaan, ei käytä luomutuotteita, käyttää reimateciä, kurittaa fyysisesti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hämy:

Oletko useastikin samassa kaupassa kuin meikäperhe? :)
Vissiin.:D Eikö osunutki nappiin. Sitten, kun isä on puistossa, niin tupla Emmaljungien kuomu roikkuu lähes maassa, olkalaukussa on juomapulloja ja pullaa, varavaipat on unohtuneet kotiin ja Ella-Riina on taas hukassa. Isän nimi vois olla Ilmari. Äiti on Kaija-Leena. :D

Dunarikaupungista
Duunarit pysähtyy siihen kassahihnan päähän tukkimaan tilan seuraavalta asiakkaalta alkaessaan tarkistaa sitä kassakuittia ostos ostokselta ja 99% tod.näk. kysyy jotain kassalta. Duunariperheessä eukko ajaa, vaikka äijäkin on mukana ja jopa ajokuntoinen. Duunariakat tupakoi kauheesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tyypillinen mersukuski on tällainen:

Musta nahkatakki päällä, nainen jos on niin nahkaa myös tai pitkä talvitakki ja kunnon korot.
Miehellä etenkin roikkuu tupakki huulessa. Autossa ei ajon aikana pala valot, parkkiksella kylläkin- ja parkkeeraus on tietenkin mahdollisimman edessä, huoltiksellakin heti siinä ovella ja tyhjäkäynnillä tietenkin. Vilkun käyttö on äärimmäisen varovasita, olematonta etten sanoisi. Kolmion takaa saa ajaa eteen ja ylinopeus on ehdoton. Omat liikennesäännöt. Tämän kun yhdistää vielä taksikuskiin niin johan on :headwall:
Mustalaisia koskee myös, mutta Viljolla ei ole ihan niin uusi mersu :D
Ai sä olet huomannut saman kuin mä. B)

Vieras

EI VAAN imettää korkeintaan puoli vuotta, ei käytä kestovaippoja lapsellaan, ei käytä luomutuotteita, käyttää reimateciä, kurittaa fyysisesti.
Jep, näin! Ei tällä palstalla suosita kestovaippoja, imetystä eikä perhepetiä. Ne on oman kruunun kiillotusta ja hörhöjen hommaa.

Se joka meikkaa kun lähtee käymään postilaatikolla on perheen keskimmäinen lapsi eikä ole ikinä saanut tarpeeksi huomiota. Siksi pelkää että mies lähtee nuoremman ja vetävämmän matkaan, yrittää estää tätä vääjäämätöntä tapahtumaa ryppyvoiteilla ja kieltämällä poikien illat.

Laihduttaja:
"Mä aloitan laihdutuksen ja zempatkaa mua että saan ensi kesään mennessä itseni rantakuntoon. Tällä kertaa onnistun. Se on täysin varmaa. Aion lisätä liikuntaa ja minulla on ( tällä kertaa ) tällaiset valmisteet jotka POLTTAVAT ylimääräisen rasvan kun syön. Eli voin syödä normaalisti. Kokeilen tätä jos tämä toimisi. Voi voi miten vaikeaa. Miksi multa ei kilot lähde vaikka liikun 2 kertaa viikossa ja laihdutan ja aikaakin kulunut JO 2 viikkoa. Ei tästä tule mitään. *lopettaa laihduttamisen ja aloittaa sen samalla virrellä kesän alussa ja sitten taas syksyn alussa ja taas tammikuussa seuraavaa kesää varten..* "
:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Perheellä joka pitää verkkareita mukavimpana arkivaatteena on kotona pirttipöytä, ruudulliset kappaverhot keittiössä ja sotkan kirjahylly täynnä tilpehööriä.
Ja vieraille kaivetaan Arabian Arctikat kaapista. Koristeena on vihreä Mariskooli ja pari kivituikkua. Jouluverhoina on punaista Unikkoa kappana. Ja kun olkkaria uusitaan, ostetaan tekonahkaiset pyöreät pallit sinne. Vihreät tietysti, koska nahkasohva on sininen, pöytä on lasinen ja matto harmaa.

jesss
Perheellä joka pitää verkkareita mukavimpana arkivaatteena on kotona pirttipöytä, ruudulliset kappaverhot keittiössä ja sotkan kirjahylly täynnä tilpehööriä.

Tässä elen minä, sekä kahden vanhimman lapseni isä, vuonna 80 luvun loppupuoli ja ikää vähän yli 20. '

Paikkakuntana on itäsuomalainen pohjoissuomalainen pikkukylä.

Lisäksi meillä oli anopin ostamat pirtti-sarjan kahvikupit. (joita inhosin jo silloin)

tota
Alkuperäinen kirjoittaja Dunarikaupungista:
Duunarit pysähtyy siihen kassahihnan päähän tukkimaan tilan seuraavalta asiakkaalta alkaessaan tarkistaa sitä kassakuittia ostos ostokselta ja 99% tod.näk. kysyy jotain kassalta.

ei kun tuo kuvaus sopii hämäläisiin hitaisiin, tampereen seutuun

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Laihduttaja:
"Mä aloitan laihdutuksen ja zempatkaa mua että saan ensi kesään mennessä itseni rantakuntoon. Tällä kertaa onnistun. Se on täysin varmaa. Aion lisätä liikuntaa ja minulla on ( tällä kertaa ) tällaiset valmisteet jotka POLTTAVAT ylimääräisen rasvan kun syön. Eli voin syödä normaalisti. Kokeilen tätä jos tämä toimisi. Voi voi miten vaikeaa. Miksi multa ei kilot lähde vaikka liikun 2 kertaa viikossa ja laihdutan ja aikaakin kulunut JO 2 viikkoa. Ei tästä tule mitään. *lopettaa laihduttamisen ja aloittaa sen samalla virrellä kesän alussa ja sitten taas syksyn alussa ja taas tammikuussa seuraavaa kesää varten..* "
:D
:LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja jesss:

Tässä elen minä, sekä kahden vanhimman lapseni isä, vuonna 80 luvun loppupuoli ja ikää vähän yli 20. '

Lisäksi meillä oli anopin ostamat pirtti-sarjan kahvikupit. (joita inhosin jo silloin)
Löytyykö vielä ruskeat nahkasohvat ja taistelevat metsot seinältä. Sitten mun mielikuva on täydellinen :D

jesss
Alkuperäinen kirjoittaja jesss:

Löytyykö vielä ruskeat nahkasohvat ja taistelevat metsot seinältä. Sitten mun mielikuva on täydellinen :D

Tuotan pettymyksen: EI :(
Emme olleet niin kultturelleja, että olisimme tämän klassikko-taulun jäljennöksen kehystäneet...
Mutta meillä oli sen ajan mallin mukaisesti tosi muhkea nahkasohva, beige. Myös takaosa oli täyttä nahkaa, eikä keinonahkaa, niinkuin halvemmissa versioissa.
Penkit oli semmoset joissa oli jalakset taivutettua koivua, keinui vähän, beigeä sekin.

Tauluja en muista, mitäoli , mutta -- - tiedäthän, millaisia kristallikruunuja mummoilla on katoissaan? Samaa tyyliä oli meillä seinälampetti, siis seinään kiinnitettävä. Siinä oli kristallia tai oikeaisti LASIA ne hilut ja kultaa.. se oli niiden tuolien välissä seinällä.
Sen miehen sukulainen, vanha täti, osti ne. Meille, nuorille !!!

Kattolampusta riideltiin. Mies halusi sinne semmosen valtavan kokoisen kelohonka-jutun, minä en. Oli kuitenkin tavallinen rivitaloasunto.

Mutta porontalja meillä oli. Seinällä :D

mjaa
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaikki harmaat ja jotkut mustatkin ovat kotona harmaita hiiriä, missä eivät uskalla suutaan aukasta. täällä sitten vittuillaan kaikille estottomasti... B)

Totta.
Olen täällä sekä harmaana että mustana asiallinen mutta kotona täys paska ja miehelle vielä paskempi, koska mies on täysi ääliö

tai luotolla ei osteta koska luottotiedot ovat menneet

Palstan miehet ovat voittopuolisesti tossun alla eleleviä perheen 'päitä', jotka pätevät palstalla kun eivät kotona pääse. Palstan miehet metsästävät täältä tissikuvia. Pieni osa miehistä on ns miehisiä miehiä jotka kädet kyynärpäitä myöten veressä suolistavat elukan kuin elukan. Koivet oikee vain synnytyssalissa. Palstan miehet vetävät yhtä köyttä poiketen näin miellyttävästi palstan selkäänpuukottavista naisista. Palstan miehillä on aina eriävä ylenkatseellinen mielipide akkaan asioista.

Yhteistyössä