lehtimyyjä soitti, meni taas jotenkin komiikan puolelle koko homma..*turha, ylläri*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
.. kun kysyy tunnenko jotain XX lehtiyhtiötä. Joo,en tunne. No sitten kysytään että mitä mieltä olen kyseisestä yhtiöstä. Ööh..

Ja sitten kysytään onko kauneus ja terveys tuttu lehti. Joo, ei ole. No millaisena lehtenä pidän sitä ja mitä juttuja jatkossa haluaisin siihen. Öö..

Ja entäs sitten Eeva - lehti. Onko tuttu ? Joo, lehtihyllyssä olen nähnyt. No mitäpä mieltä olen siitä ? Ööö...

Ja sitten se paras. Saan ilmaiseksi pikku pätkän. Se maksaa vain 29,90. Laitetaanko tulemaan ? Ööö.. joo,ei laiteta.

Mulle soitti kanssa joku musiikkikerhon kauppias. Ilmaiseksi voi liittyä ja lahjoja saa ilmaiseksi yms.

Sanoin, että en liity mihinkään, missä pitää kuukausittain muistaa perua. Vastaus oli, että joo mutta tämä on niin helppo käyttää. Kysyin, että pitääkö siinä kuukausittain perua? Vastaus, mutta kun tämä on niin helppokäyttöinen.

En muista montako kertaa lopulta kysyin, että pitääkö siinä perua jotain vai ei ennenkuin myyjä sai sanottua, että pitää perua, mutta se on niin helppoa netissä että rasti ruutuun vain...

Joo, aaargh, pitäisi perustaa joku kansanliike vastustamaan tuota puhelinmyyjien harhaanjohtavaa kielenkäyttöä!!! Miten voi olla mahdollista, että kaupataan "lahjaksi" tai vieläpä "ilmaiseksi" jotain, mikä maksaa!?!? Minä ainakaan ole koskaan lahjoista mitään maksanut enkä maksa. Joskus olen pyytänyt, että lähettäisivät vain sen ilmaisen osuuden, mutta ei ole vielä onnistunut. :D

Joo, osaavat välillä jankuttaa samasta asiasta ja väkisin tyrkyttää.
Yksi laittoi mulle väkisin tulemaan Aku Ankan Sarjisextran, siitä myyjästä lähti vihainen palaute kyseiseen firmaan. :o

Jos tunnistan lehtimyyjän puhelinnumeron, vastaan vaan 'en osta mitään, kiitos hei'

Aina ne sanoo että sulle on lahjatilauksena laitettu puoli vuotta ilmaiseksi sitä ja tätä lehteä :kieh: Viimeksi sanoin että onpas mukavaa kun ei mitään tarvi maksaa, laita vain tulemaan! Sen jälkeen rupes myyjä änkyttään että tässä ois kuitenkin vielä 3kk maksettavaa ja lasku ois 39,90?.

Se mitään ilmasta sillon ole |O

Paras omalla kohdallani oli, kun kaupattiin 2 vuoden lehdet vuoden hinnalla eli 70e. Meinasin mennä halpaan, mutta tajusin sentään tarkistaa asian. Vuoden tilaus olisi maksanut jotain 40e. Sikamaista pissitystä. No joo, vuoden IRTONUMEROT olisi varmaan olleet sen 70e...

Yhteistyössä