Lehti: Brad Pitt ja Jennifer Aniston jälleen yhdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
The Voice Viihde Iida Korhonen

Brittiläinen Ok-lehti kirjoittaa Jennifer Anistonin ja Brad Pittin olevan jälleen yhdessä. Lehti kirjoittaa näyttelijä George Clooneyn olevan yhteenpaluun taustalla.

Ok-lehti kertoo Clooneyn järjestämän Hope For Haiti Now -hyväntekeväisyystapahtuman saattaneen parin jälleen yhteen, ja Clooneyn olevan täten yhteenpaluun takapiru.

Ok-lehti kertoo paljastavansa huomenna ilmestyvässä numerossaan kaikki parin kohtaamisesta Hope For Haiti Now - tapahtuman takahuoneessa. Jutusta löytyy lehden mukaan myös syy siihen, miksi Brad kääntyy Jenniferin puoleen kun hänen suhteensa Angelina Jolieen on romahtanut, ja lukuisiin syihin miksi Jennifer on valmis jälleen yhteiseen tulevaisuuteen Bradin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ei kai nyt sentään... Miten Jennifer enää sitä Bräädiä huolisi takaisin...

vaikuttaa kyllä niin reppanalta otukselta että ei olis ongelma. :whistle:

Aijaa, en oo sellasta huomannut. En tosin ookaan koskaan kärryillä noista hollywooditähtien elämien juonikuvioista. (Ei tule ees seiskaa, hehe)

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
no sitä "yhyy Brad"-juttuu on ollu siitä asti kun Brad lähti Angeliinan mukaan. joo..en minäkään lue juorulehtiä mutta amppareissa otsikoita kyllä. :kieh:

Oukkidoukki... mä oon taitava skippaamaan asiat, jotka ei niin kiinnosta. :whistle:

Sitä paitsi median uskottavuus on aika heikoilla, aika paljonhan noi toimittajat kehittelee itse noita stoorejaan...