Legot puoleen hintaan, hihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnimanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtoi olla muutama muukin niitä legoja hamstraamassa? Oisin itsekin halunnut käydä mutta tuplarattaiden kanssa liikkuessa en uskaltanut edes ajatella sitä tungosta...

Vantaalla Myyrmannissa on BR-lelun avajaistarjouksena tänään kaikki Legot -50 %. Menin heti aamulla ja jonoa oli 200 metriä. Vartijat päästi ihmiset sisään pienissä erissä, joten oli tosi rauhallinen tunnelma. Mietin itsekin, viitsiikö mennä, kun pelkäsi kaaosta.

[QUOTE="onnimanni";22430493]Vantaalla Myyrmannissa on BR-lelun avajaistarjouksena tänään kaikki Legot -50 %. Menin heti aamulla ja jonoa oli 200 metriä. Vartijat päästi ihmiset sisään pienissä erissä, joten oli tosi rauhallinen tunnelma. Mietin itsekin, viitsiikö mennä, kun pelkäsi kaaosta.[/QUOTE]

olin ensimmäisten joukossa jonossa, ja sain ostettua ison kasan legoja joululahjaksi :)
ostin myös lego-joulukalenterit lapsille -50% joten kannatti jonottaa

Joo, oli perus-duplorasioita, sitten eläintarhaa, karavaanareita, eläinkauppaa, maataloa jne.
Pikku-Legoista oli iso poliisiasema, iso lentokenttä, paloasema, erilaisia paloautoja, ja monia erikokoisia Starwars-paketteja (en katsonut tarkemmin, kun meidän lapset vielä liian pieniä niille).

[QUOTE="onnimanni";22430564]Tota mietin, kun moni osti varmaan 10 laatikkoa.[/QUOTE]

itse ostin varmaan 10 laatikkoa, mutta KAIKKI ne menee joululahjoiksi omille lapsille, sisaruksieni lapsille ja kummilapsille. yksikään paketti ei päädy huutikseen :)

[QUOTE="vieras";22430708]ja maksetaan sitten kalliit postikulut?[/QUOTE]

Ei ne postikulut usein kovin paljoa ole. Yleensä netin kautta tilatut jäävät postikulujen jälkeenkin selvästi edullisemmaksi. Lisäksi on paljon mukavampaa, kun tuotteet tulevat kotiovelle, eikä tarvitse ryysiä kaupoissa.

Ei ne postikulut usein kovin paljoa ole. Yleensä netin kautta tilatut jäävät postikulujen jälkeenkin selvästi edullisemmaksi. Lisäksi on paljon mukavampaa, kun tuotteet tulevat kotiovelle, eikä tarvitse ryysiä kaupoissa.

Kiitos olen ostanut joskus legoja ulkomailta ja koskaan en ole siellä nähnyt huippuhalvalla mitään. Edullisimmaksi olen todennut Prisman alepäivät ostaa legoja. Ei tietty mistään Anttilasta kannata yleensä legoja ostaa ja Toy's ar us myy ovh:lla myös.

Missä muka myydään jatkuvasti legoja superhalvalla :D Kyllä ne voittoa siellä ulkomaillakin tekevät niillä :whistle:

Mä kävin kans tuola ja kummipoika ja hänen veljensä saavat toivomiaan star wars-legoja ja omille lapsille ostin duplon hevostallin ja city-legoja. Ryysis oli kyllä tosiaan aikamoinen mut yllättävän nopeesti sieltä kuitenkin selvis ulos. Säästöä tuli 150e mikä on kotihoidon tukea saavalle iso raha. =)

Yhteistyössä