Legon talvihaalareista kokemuksia?

Reiman ja Jonathanin talvipukujen värit eivät miellytä ja meinasin ostaa tytölle vaihteeksi Legotecin talvihaalarin. Onko kenelläkään kokemuksia Legon talvipuvuista? Pitääkö kosteutta, kestääkö kulutusta, onko lämmin, hengittääkö jne.
 
Meillä oli viime talvena legotecin haalari ja koska se on tec niin on täysin vedenpitävä. Ostettiin tytölle sellanen tosi kiva kirkkaan vihreä! Mietin silloin ostaessani että onkohan hyvä kun en ollut kellään nähnyt legoteciä silloin tai kuullut kokemuksista. Mutta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Eli piti siis täysin vettä. Tyttö oppi kävelemään viime talvena muistaakseni tammi-helmikuun vaihteessa ja siihen asti konttas ja makoili lumessa/rännässä/vedessä ja kertaakaan ei vesi läpi mennyt! Lämpöä piti erittäin hyvin. Hengittävyydestä en nyt muista mutta eiköhän sekin ollut ihan hyvä kun en ainakaan muista mitään negatiivista tosta haalarista.
Pidin hyvänä myös kun vyötäröllä oli kiristysnauha, huppu oli irrotettava, kaulus oli tarpeeksi tiivis ja siinä oli veteketju"suoja" ettei painanut kaulaa. Tosin tommoset ominaisuudet taitaa riippua paljon myös mallista.
Mutta itse voin kyllä suositella =)
muoks* Mun mielestä on myös erittäin kestävää laatua!!!
Mikään osa/kangas ei hajonnut eikä naarmuuntunut vaikka tyttökin konttasi ja rymysi monta kuukautta haalari päällä hiakalla/asfaltilla/lumessa/moskassa jne.
 
Kiitos! Puku oli kaupassa hipeltäessäni PALJON ohuemman oloinen kuin Reimatec ja Jonathan, joten mietin onko lämmin. On edullisempikin kuin Reimatec. Nyt uskaltanen ostaa sen ihanan vaaleanpunaisen :) Oikeasti iso kiitos RäsyNukke. :heart:
 

Yhteistyössä