Legolandissa käyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilla on miehen kanssa kausikortit tanne englannin windsorin legolandiin. viela viime vuonna 2-v paasi ainoastaan pariin pieneen junaan, mutta siella on myos iso leikkialue ja vesileikkialue. naa oli kovat suosikit. tana kesana varmaan paasee jo useampaan laitteeseen, mutta kylla siella isommatkin lapset viihtyy eli laitteita on jonkin verran myos isommille. evaat voi ottaa mukaan, piknik alue loytyy, tosin jos kerran vaan kaymassa niin kyllahan paikan paallakin voi syoda.

Madicken04, oliko teillä pakettimatka vai kikkailitteko itse reissun? :D
Mä nyt äkkiseltään vilkaisin parista paikasta ja noin tonnin pintaan olis matkat ja liput, jotain sellaista mä ajattelinkin niiden olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Madicken04, oliko teillä pakettimatka vai kikkailitteko itse reissun? :D
Mä nyt äkkiseltään vilkaisin parista paikasta ja noin tonnin pintaan olis matkat ja liput, jotain sellaista mä ajattelinkin niiden olevan.

Meillä oli omatoimi-reissu. Oltiin siskon perheen luona Tanskassa lomilla ja sieltä mentiin päivän reissulle.

Me ollaan varattu lennot Billundiin (Tanskan Legoland) juhannuksesi, lennot maksoivat 1250 euroa (2 aik + 2 lasta) ja majoitus perhehuoneessa Legolandin vieressä yht. 620 euroa 3:lta vuorokaudelta, sis. lakanat ja aamiaiset. Ruokaan menee rahaa, se tiedetään. Mutta sen kerran kun sinne mennään, niin maksakoon mitä maksaa. Useana vuonna on puhuttu matkasta, ja aina on sitten kauhisteltu hintoja! Nyt vaan tilasin, ja maksettukin on, joten lopusta sitten vaan nautitaan! Pojat ovat lähes 7- ja 10-vuotiaat lego-fanit, joten koko rahalle tulee varmasti vastinetta, vaikka satais akkoja taivaan täydeltä siellä ollessa!
Nyt herkutellaan Legolandin nettisivujen kuva- ja tekstiannilla koko perhe, suunnitelmia on jo tehty ja matkasta tulee varmasti ikimuistoinen, joten innoissamme ollaan!

Me oltiin toissa kesänä tuolla. Lennettiin köpikseen, blue1:n lennot olivat viidelle edes takaisin n. 700, vuokrattiin auto, reilu 300 ja sitten vielä majoitus + legolandin liput viidelle billundin leirintäalueen mökissä (jossa suihkut, vessa ja minikeittiö) reilu 500 euroa. Me oltiin myös 3 yötä tuolla mökissä, eli reissulle tuli hintaa reilu 1500 viideltä + bensat, ruuat ja Givskund zoon liput. Oli tosi kiva reissu, meillä pojat tuolloin 2, 5 ja 10 ja kaikki tykkäsivät reissusta kovasti.

Air Balticilla voi lentää koneen vaihdolla Riikassa Billundiin. Billundin lentokenttä on ihan Legolandin kupeessa. Meiltä 2 aikuista ja 3 lasta 340 euroa lentoliput YHTEEN suuntaan Helsingistä. 3 yötä ollaan Billundissa ja siitä jatketaan Ryanairilla etelämmäksi.

Yhteistyössä