Lego kalusteet, joo tai ei

Iskussa on nyt kaikki lego kalusteet 70%, esim jopa vaatekappi oli 1200 ja nyt vain noin 400, pöytä noin 80 ja paljon muuta....mä täällä mietin kannattako ostaa tai ei :/ vai onko tyhmää 2lle tytölle ostaa jotain lego kalusteita? Mä kyllä olisin voinut ostaa niitä toiselle kerrokselle, mut onko ne rumia teistä vai ok? Sekä myös onko ne liian lapselliset? kun esikoinen menee kohta esikouluun ja ehkä ne kalusteet on aika tyhmiä jo heille
 
rew
Itse en ostaisi, en tykkää noista. Älä anna ison alennusprosentin sumentaa ajatuksia, jos olet jo itsekin sitä mieltä että kalusteet saattavat olla tyhmiä. Ei aina kannata ostaa kaikkea mikä on isosti tarjouksessa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Itse en ostaisi, en tykkää noista. Älä anna ison alennusprosentin sumentaa ajatuksia, jos olet jo itsekin sitä mieltä että kalusteet saattavat olla tyhmiä. Ei aina kannata ostaa kaikkea mikä on isosti tarjouksessa!
Niin toki, en anna sumentaa ajatuksia sen takia kysyn teiltä, vaikka Iskussa jo olin kiinni lompakosta ja olin jo valmis ostaa, mut sitten tulee ajatus, että miks juuri ne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No sulla ei kuitenkaan ole rahasta kiinni, niin miksi ostaa tarjouskalusteita, elleivät ne miellytä silmää?
Miks aina sama kysymys, mieti itse järjellä, että aina säästäminen on parasta, vaikka en ole mä kuitenkaan mikään rikas, mut kyllä mulla löytyy rahaa että voin hyvääkin ostaa, mut mielummin silti ostan alennuksessa kun täys hinnalla
 

Yhteistyössä