Lego Duplo(käytetyt) hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Minkä verran pyytäisitte/ tai millä hinnalla ostaisitte 3 (normi) ämpärillistä Duploja?

Välillä (ja muistan itsekin kun joskus katsoin käytettyjä) niin ihmiset pyytävät jopa enemmän kuin uusista, hullua!.....Mikä olisi järkevä hinta? En muista mitä ne on meille maksaneet, enkä jaksaa sen kummemmin lajitella niitä, jos myis 3 ämpäriä erikseen niin mikä olis sopiva hinta/ämpäri? Onko tori tai huutis hyvät paikat myydä niitä?

Riippuu siitä myös onko seassa erikoisosia, esim. junarata tms. Kato huuto.netistä tms. Noi paikkakuntien omat f bkirppikset toimii mun mielestä hyvin, kun yleensä ihmiset on lähellä niin ei tarvi postittaa tuotteita.

Riippuu siitä myös onko seassa erikoisosia, esim. junarata tms. Kato huuto.netistä tms. Noi paikkakuntien omat f bkirppikset toimii mun mielestä hyvin, kun yleensä ihmiset on lähellä niin ei tarvi postittaa tuotteita.

siis on jotain erikoisosia, hahmoja, muutama auto, mutta ei mitään "isoa junarataa" tai vastaava, eli joku sellaine sopiva "litrahinta" pitäisi keksiä:)

Perusosiahan saa uusinakin halvalla joten ällistyttää välillä minkälaisia hintoja kirpparilla ja huutiksessa on. Mut kai niitä joku ostaa.
Mut ehkä 15-20e/ ämpäri olis sellainen mitä oon nähny pyydettävän. En tiedä kyllä onko ostajia sitten.

[QUOTE="Veera";29639073]Perusosiahan saa uusinakin halvalla joten ällistyttää välillä minkälaisia hintoja kirpparilla ja huutiksessa on. Mut kai niitä joku ostaa.
Mut ehkä 15-20e/ ämpäri olis sellainen mitä oon nähny pyydettävän. En tiedä kyllä onko ostajia sitten.[/QUOTE]

No täyty kokeilla noilla hinnoilla, koskaa uudet maksais varmaan ainakin 60e, ihan törkeän kallit noi legot uutena...

Mä olen maksanut Duplo-linnasta ja -talosta 15 eur / kpl, ja peruspalikoista en varmaan maksaisi yhtä paljon. Voisin maksaa 10 eur per ämpäri, mutta kyllähän monet maksaa enemmänkin.

[QUOTE="vieras.";29639482]Mä olen maksanut Duplo-linnasta ja -talosta 15 eur / kpl, ja peruspalikoista en varmaan maksaisi yhtä paljon. Voisin maksaa 10 eur per ämpäri, mutta kyllähän monet maksaa enemmänkin.[/QUOTE]

Siis nyt puhutaan "isoista" eli normikokoisista "vesiämpäreistä", ei noista Duplo-ämpäreistä, nehän maksaa kaupassa ainakin 20e ja siinä on varmaan 1/3 tai 1/4 osaa mitä normi ämpäriin mahtuu.....Joskus joku sanoi että n. 10e/100 palikkaa olis ok hinta, niin kai tohon ämpäriin mahtuu parisen sataa...

Ämpärillinen duploja kympillä tai kahdella? Siis oikea kokonainen ämpärillinenkö? Minä ostan teiltä mielelläni kaikki duplot mitä liikenee tuohon hintaan. Vähintään viiskymppiä ämpäri, enemmänkin voisi maksaa, jos on kokonaisia sarjoja, tai edes lähes, mistäparilla ostolla saisi täyden paketilllisen ja lisäksi jäisi vielä 3/4 ämpäriä muita osia.

Jos teillä on avaamattomia tai muuten paketit ja rakennusohjeet mukana legoja, niin vaikkapa Duplo Zoo, mikä voitti vuoden lelu palkinnon vuonna 2016 myydään täydellisenä ja paketin kanssa mieluummin avaamattomana lähtien 250 dollaria ja ilman pakettia täydellisenä kaikkine osineen hintaan 80 € Amazonissa. Mitä vanhempia sarjoja, sitä kalliimpia legon lelut ovat.

Yhteistyössä