Legginssien kanssa??Vai laittaisko housut?*Valinnanvaikeus ku kaikki näyttää karmeelta päällä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Niih, tänään oisin ulos lähössä ja siis koko illan viettäisin pihalla :)
Mietinnän alla nyt ekana ois mustat legginssit, harmaa farkkuminari ja musta niskalenkkitoppi jossa eessä, vas. puolella vaal.pun. painatuksella kitaraa ja pääkalloja jne.
Ja , yks kysymys; Miten pitkä/lyhyt sen hameen pitää olla leggareiden kans? Puoleen reiteen? Pidempi? Varmaan polven yläpuolelle kuitenkin?

Vai oisko helpompi laittaa vaan jotkut caprit ja toppi...ei ainakaan tulis mitään etikettivirheitä. Vaikka miun on niitä vaikea välttää, kun ainoot kengät mitä tonne aattelen on skeittikengät :ashamed: Ku en balleriinoja tai mitään keveämpiä kenkiä omista, ainakaan semmoisia joilla pystyis mitään pidempiä matkoja kävelee.

Alkuperäinen kirjoittaja kj:
Jos skedekengät meinaat laittaa niin miten olisi joku toppi ja reisitaskushortsit? Päähän lippis. Sopiva pihailuasu. Legginsit ja farkkuminari on ainakin nou nou

Ei tuokaan kuulosta pahalta, ois ehkä rennompi vaihtoehto :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
onko ne sellaset täyspitkät leggarit vai capri pituiset?
mie meinaan käytän minareita nimenomaan capripituisten kanssa..
asu kuullostaa hyvältä kyllä :)

Capripituiset.

kyl sitten asu kuullostaa hyvinkin toimivalta :)
ja ne kengät, onko ne miten leveät?
mä oon huomannu että osa mun skede kengistä on niin leveitä että ne näyttää höhliltä jopa shortsien kanssa, mutta jos ne on enemmänkin sellaset tyttö malliset niin en näe mitään syytä miksi ne ei sopis :)

Minun mielestä hame ihan hameena, ei siinä mitään legginssejä kaivata. Ja oon ite joskus kyllä skeittikenkiä, melko leveitäkin farkkuhameen kans pitäny, vaikka vähän kyllä tullu hassu yhdistelmä kieltämättä.

Jos sulla olis jotku läpsyttimet ni mielummin ne ku skedekengät. Ja ehdottomasti leggarit pois alta.
Farkkuhame ja toi toppi ihan jees.
JOs sä haluut ne skedekengät ni sit joku hame joka on lanteilla vaikka vyön kanssa ja paita siihen.

mun mielestä leggingsit laitetaan vain ja ainoastaan jos hame on todella lyhyt, koska mun mielestä leggingsien "tehtävä" on peittää vähän...tai just esim. tunikan kanssa tai pitkän paidan kanssa.
Mitä järkeä on laittaa leggingsit hameen kanssa joka ulottuu puoleen reiteen? silloinhan se hame itsessään peittää ihan tarpeeksi....siis tämä on mun mielipide taas...

Ne tennarit vois kyllä sopia paremmin kuin skedet, tosin ei niissäkään mitään vikaa mun mielestä oo, mutta mä en ookkaan kovin tyylitietoinen.. :D

Meijän teini käyttää ainakin minari+legginsit yhdistelmän kanssa tennareita.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mun mielestä leggingsit laitetaan vain ja ainoastaan jos hame on todella lyhyt, koska mun mielestä leggingsien "tehtävä" on peittää vähän...tai just esim. tunikan kanssa tai pitkän paidan kanssa.
Mitä järkeä on laittaa leggingsit hameen kanssa joka ulottuu puoleen reiteen? silloinhan se hame itsessään peittää ihan tarpeeksi....siis tämä on mun mielipide taas...

Onko sellasiakin legginsejä, jotka on sortsipitusia? :o En ikinä laittais.. Enkä oo kyllä nähnykkää..

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:

Onko sellasiakin legginsejä, jotka on sortsipitusia? :o En ikinä laittais.. Enkä oo kyllä nähnykkää..

no on kyllä mutta en mä sitä tarkoittanut, vaan jos hame ulottuu puoleen reiteen niin onko mitään järkeä laittaa vielä leggingsit alle.

Niitä kutsutaan pyöräilyshortseiksi ;)

no on kyllä mutta en mä sitä tarkoittanut, vaan jos hame ulottuu puoleen reiteen niin onko mitään järkeä laittaa vielä leggingsit alle.

Jos hame ulottuu puoleen reiteen niin on se kyllä musta vähän lyhyt sillonkin vielä, miettii et jos kurotat sellasen hameen kanssa lattialle/maahan ilman kyykkyyn menemistä niin taitaa kyllä alushousut vilahtaa, tai vaihtoehtosesti paljas persus, mut kuitenki.. :D

Mä käytän legginssejä useesti vaan siksi et ne edes vähän lämmittää, jos on minari tai sitte jos on lasten kanssa ja hame jää yli polvien, jää sen persuksen vilkkuminen sitte varmasti pois...

Hmm..miusta hame on liian lyhyt jos se on polvien yläpuolelle :ashamed: Ja siis alle sen pituisten kans pitäisin leggareita.

Ne tennarit vois kyllä sopia paremmin kuin skedet, tosin ei niissäkään mitään vikaa mun mielestä oo, mutta mä en ookkaan kovin tyylitietoinen.. :D

Meijän teini käyttää ainakin minari+legginsit yhdistelmän kanssa tennareita.. :whistle:

Oujee, tässähän nuortuu sit ihan teinariksi :D Apua... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Oujee, tässähän nuortuu sit ihan teinariksi :D Apua... :snotty:

:laugh: No eik se oo hyvä välillä teineillä.. :whistle:

Yhteistyössä