Legginsit ja mitkä kengät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo

Vieras
Olen 33v ja ostin perjantaina elämäni ensimmäiset legginsit, koska 8-vuotias tyttäreni vakuutti niiden olevan nyt muodissa :D No enpä tiedä siitä mutta ihan hauskoiltahan leggarit jalassa tuntuvat. Ongelmana on vain, että minkälaisia kenkiä ja sukkia leggareiden kanssa tavataan pitää? Olen pitkä mutta suht kapeapohkeinen, joten kaikki saapikasmallit jättää aina pohkeen kohdalle tyhjää -> mielestäni typerän näköistä. Entäs sukat, puntin sisään vai päälle?

Naurettavaa kysellä tällaisia mutta asia kuitenkin kiinnostaa, koska en haluaisi kulkea pihalla sen näköisenä kuin olisi pitkät kalsarit päällä :D

meepäs kunnon kenkäkauppaan ja esim. vagabondilta löytyy xs-vartisia saapikkaita :) Myös nilkkamalliset kengät ovat kivoja leggareitten kanssa, ainakin itse käytän paljon saapikkaita ja noita hiuka yli nilkan ylettyviä...

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Anteeksi, mutta vaikka laittaisit mitkä kengät ja sukat, niin pitkiltä kalsareilta ne näyttää kuitenkin.

Tätä mieltä minäkin olen ollut aina tähän asti ja edelleen, kun kävelen peilin ohi :D Mutta mukavilta ne leggarit silti tuntuu jalassa ja jotenkin enemmän pukevilta kuin sukkahousut. Ostin sellaisen trikoisen retalemekonkin leggareiden kanssa pidettäväksi, etten sentään ihan kalsareissa kulje. Töissä ajattelin pitää lyhyempien mekkojen kanssa, kun sukkahousujen kanssa nuo mekot on tuntuneet aina liian paljastavilta toimistolle.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Anteeksi, mutta vaikka laittaisit mitkä kengät ja sukat, niin pitkiltä kalsareilta ne näyttää kuitenkin.

hah! oon niin samaa mieltä! itse en saa niitä näyttämään hyvältä sitten mitenkään-paitsi hameen kanssa (korvaa sukkahousut)
Nyt oon kuitenkin alkanut miettiin että raskauden loppupuolella ne voisi olla kätevät ns. äitiyslegginssit :D

Jos sukkahousut tuntuu liian paljastavilta, niin miksei voi käyttää paksumpia sukkahousuja. Käytännössä sukkahousuja löytyy ihan samoina paksuuksina kuin leggingsejä. Ainakin oma mielipiteeni on se, että sukkahousut on asiallisemman näköiset hameen kanssa kuin leggingsit.

mä käytän paljon mekkoja ja hameita ja innostuin leggingseistä joskus kolme-neljä vuotta sitten, käytin niitä sen yhden kesän. En käytä enää vaan tosiaankin paksuja sukkahousuja, niitäkin saa vaikka missä väreissä, koska oikeesti ne leggingsit näyttää aika hölmöiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Jos sukkahousut tuntuu liian paljastavilta, niin miksei voi käyttää paksumpia sukkahousuja. Käytännössä sukkahousuja löytyy ihan samoina paksuuksina kuin leggingsejä. Ainakin oma mielipiteeni on se, että sukkahousut on asiallisemman näköiset hameen kanssa kuin leggingsit.

Riippuu tilanteesta. Esim. kesällä lyhyen hameen kanssa sopii paljon paremmin pohkeeseen olevat legginsit ja ballerinat kuin sama yhdistelmä sukkahousuilla.

Yhteistyössä