Legendaariset kirjat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirjaostoksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarina vailla loppua :D Kertoo siitä ettei saa unohtaa mielikuvitustaan, ettei elä ainoastaan "aikuisten maailmassa". Mutta ettei myöskään haihattele ja unohdu kuvitelmiinsa :heart: :heart: :heart:

Lisäks tietysti Sormusten Herra on :heart: Ja Gaimanin kirjat :heart:

Jane Austenin "Ylpeys ja ennakkoluulo". Se vaan on niiiiiiiiiiiin ihanan romanttinen! Ja muutenkin. Itse en yleensä lue yhtään mitään, mutta sen ahmin kyllä illassa...Mr.Darcy olis vaan niiiin.... :D Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Jane Austenin "Ylpeys ja ennakkoluulo". Se vaan on niiiiiiiiiiiin ihanan romanttinen! Ja muutenkin. Itse en yleensä lue yhtään mitään, mutta sen ahmin kyllä illassa...Mr.Darcy olis vaan niiiin.... :D Suosittelen!

Ihana kirja, mutta tämänhetkinen suosikkini Austeneista on Viisasteleva sydän, Anne Elliot on ykkönen :D

Memoirs of a Geisha, mikä lie suomeksi geishan muistelmat, se oli aivan ihana. Muutenkin tykkään tuollaisita Kiinan/Japanin historiallisista... Todella kaunis, romanttinen, mutta toisaalta aika julma tarina kalastajakylän tytöstä josta tuli menestyksekäs Geisha.

Life of Pi oli aika hauska myös, muistaakseni intialainen poika ja tiikeri ajelehtimassa pelastusveneessä merellä.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Henry Miller; Myllärin teos tms, se on kyllä kait kielletty, enkä tie mikä sen eng.kielinen nimi ois.
Sitten: Shogun (james clavell?), Tai Pan, Okalinnut...

Shogun on musta muuten hyvä, mut tosi raaka(keittikö ne siinä sen yhden tyypin...?Voi olla että sekotan johonkin toiseen kirjaan), mun mies tykkää ton tyyppisistä kirjoista., Toi okalinnut on sellanen kirja minkä luin noin 15 v:nä ja sitten myöhemmin aikuis-iällä, Hyvä kirja.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Henry Miller; Myllärin teos tms, se on kyllä kait kielletty, enkä tie mikä sen eng.kielinen nimi ois.
Sitten: Shogun (james clavell?), Tai Pan, Okalinnut...

Shogun on musta muuten hyvä, mut tosi raaka(keittikö ne siinä sen yhden tyypin...?Voi olla että sekotan johonkin toiseen kirjaan), mun mies tykkää ton tyyppisistä kirjoista., Toi okalinnut on sellanen kirja minkä luin noin 15 v:nä ja sitten myöhemmin aikuis-iällä, Hyvä kirja.

Shogun on tosiaan todella raaka kirja, siinä kuvaellaan vanhoja itämaisia kidutuskeinoja hyvin tarkasti. Tykkään siitä koska itämaiset jutut kiinnostaa.

Yhteistyössä