K
kirjaostoksille
Vieras
Kertokaa kaikki yksi kirja mikä on mielestäsi klassikko,vähän juonentynkää ja miksi se pitäisi ostaa ja sillai..
KIIIIITOOOOOS
KIIIIITOOOOOS
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyväSylvi:Linnan Pohjantähti-trilogia. Mä rakastan sitä kirjaa, kerrontaa, henkilöhahmoja... Siinä on kaikki. Aamen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Jane Austenin "Ylpeys ja ennakkoluulo". Se vaan on niiiiiiiiiiiin ihanan romanttinen! Ja muutenkin. Itse en yleensä lue yhtään mitään, mutta sen ahmin kyllä illassa...Mr.Darcy olis vaan niiiin....Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Henry Miller; Myllärin teos tms, se on kyllä kait kielletty, enkä tie mikä sen eng.kielinen nimi ois.
Sitten: Shogun (james clavell?), Tai Pan, Okalinnut...
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Henry Miller; Myllärin teos tms, se on kyllä kait kielletty, enkä tie mikä sen eng.kielinen nimi ois.
Sitten: Shogun (james clavell?), Tai Pan, Okalinnut...
Shogun on musta muuten hyvä, mut tosi raaka(keittikö ne siinä sen yhden tyypin...?Voi olla että sekotan johonkin toiseen kirjaan), mun mies tykkää ton tyyppisistä kirjoista., Toi okalinnut on sellanen kirja minkä luin noin 15 v:nä ja sitten myöhemmin aikuis-iällä, Hyvä kirja.