"Leena Meri pääministerille: ”Jos työ ei maistu, niin voi erota tehtävästä”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meri kirjoittaa:

”Kyllä on järkyttävää ajatella, miten edesvastuuton pääministeri Suomella on.

Itsenäisyytemme on taisteltu kovalla työllä ja mediasta luemme että Suomen pääministeri bilettää, laiminlyö virkavelvollisuuksiaan pitää virkapuhelin mukana.

Tiedotus virkapuhelimeen koskee tilanteita joissa mitä tahansa voi tapahtua ja pääministerin pitää reagoida ja olla tietysti työkunnossa. Olisiko näin edes ollut öisen biletyksen aikaan?

Kuka muu voisi työssään tai virassaan ilmoittaa ilman seurauksia, että no yleensä noudatan ohjeita mutta nyt en noudattanut?

Pääministerin tulisi erota. Asenne ei ole pääministerin asenne. On etuoikeus olla Suomen pääministeri. Jos työ ei maistu, niin voi erota tehtävästä.”
 
vierailija
Jos ei pääministerin tarvitse välittää ihan kaikista säännöistä, niin miksi muidenkaan tarvitsisi?
Mä alan tästä lähtien kävellä päin punaisia, niinhän suurin osa muistakin kansalaista tekee jos autoja ei näy. Tai teen pientä lastenhoitokeikkaa ja otan siitä palkan "taskurahana". Tai menen kauppaan vaikka olen eilen altistunut koronalle. Kun eihän sentään aina tarvitse kaikkia sääntöjä noudattaa eiks niin?
Tiesittekö, että sodassa henkilökohtaista asetta ei saanut jättää hetkeksikään vartioimatta. Eiks tuo kännykkä ole verrattavissa siihen.
 
vierailija
Jos ei pääministerin tarvitse välittää ihan kaikista säännöistä, niin miksi muidenkaan tarvitsisi?
Mä alan tästä lähtien kävellä päin punaisia, niinhän suurin osa muistakin kansalaista tekee jos autoja ei näy. Tai teen pientä lastenhoitokeikkaa ja otan siitä palkan "taskurahana". Tai menen kauppaan vaikka olen eilen altistunut koronalle. Kun eihän sentään aina tarvitse kaikkia sääntöjä noudattaa eiks niin?
Tiesittekö, että sodassa henkilökohtaista asetta ei saanut jättää hetkeksikään vartioimatta. Eiks tuo kännykkä ole verrattavissa siihen.
Thllän mukaan ei tarvitse jäädä karanteeniin. Mutta mitäpä pm sitä kuuntelemaan. Aina saa paremmat juorut toisin.
 
vierailija
Tiesittekö, että sodassa henkilökohtaista asetta ei saanut jättää hetkeksikään vartioimatta. Eiks tuo kännykkä ole verrattavissa siihen
———
Ei se sotaa vaadi, varusmiehen pitää pitää tarkkaan huolta aseestaan eikä jättää sitä koskaan minnekään varastettavaksi
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jos ei pääministerin tarvitse välittää ihan kaikista säännöistä, niin miksi muidenkaan tarvitsisi?
Mä alan tästä lähtien kävellä päin punaisia, niinhän suurin osa muistakin kansalaista tekee jos autoja ei näy. Tai teen pientä lastenhoitokeikkaa ja otan siitä palkan "taskurahana". Tai menen kauppaan vaikka olen eilen altistunut koronalle. Kun eihän sentään aina tarvitse kaikkia sääntöjä noudattaa eiks niin?
Tiesittekö, että sodassa henkilökohtaista asetta ei saanut jättää hetkeksikään vartioimatta. Eiks tuo kännykkä ole verrattavissa siihen.
Vihreiden ministeri aikoinaan teetti remonttia pimeänä eli täysin sallittua siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Pääministeri on näyttänyt omilla toimillaan että ei se ole niin justiinsa noudattaa kaikenmaailman hölmöjä lakeja ja sääntöjä. Joten ei muidenkaan tarvitse niitä aina niin tarkkaan noudattaa jos ei satu huvittamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vai hetkinen, onkohan se sittenkin niin, että meidän muiden tulee noudattaa kaikkia lakeja ja sääntöjä pilkuntarkasti, mutta pääministerin kohdalla se ei ole niin tarkkaa, koska täytyyhän pääministerillä sentään olla vähän eri jutut kuin tavallisella rahvaalla. Onhan pääministeri kuitenkin kaikista ylin ja koekea-arvoisin päättäjä maassamme.
 
vierailija
IL:

"Pääministeri Marin rikkoi valtioneuvoston koronaohjeistusta - annettu 26. marraskuuta
Pääministeri Marin on rikkonut valtioneuvoston laatimaa omaa toimintaohjeistusta lähtiessään viettämään baari-iltaa saatuaan tiedon korona-altistumisestaan."
 

Yhteistyössä