Lavuaarin ylivuotokanavan puhdistus... KOKEMUKSIA!!?? KYSYKÄÄ MIEHILTÄNNEKIN

  • Viestiketjun aloittaja RemonttiRiina
  • Ensimmäinen viesti
RemonttiRiina
Eli putsasin tänään tuon kyseisen kanavan. Se oli ällöttävintä mitä olen joutunut IKINÄ tekemään ja olen kuitenkin hoitanut erittäin pahoja painehaavoja ja ne oli lasten leikkiä tähän verrattuna..


Puhdistuksen jälkeen viemäri alkoi kuitenkin haiskahtaa ja tätä ennen se ei ole haissut... Siksi mietinkin, että sitä möhnää ja limaa jäi sinne varmaan edelleen
kun hajua kerran ilmenee... Onko kellään tietoa miten sen möhnän saisi pois sieltä kanavasta?
 
AP
Ha ha, akateemisuusko tekee sen et ei osaa lavuureja putsata? ; ) Ilmankos mieheni oli sillä aikaa lasten kanssa. Olis pitänyt tajuta ottaa duunari mies. Muurarin vaimolle vastaan, että
ruuvasin ruuvin irti ja kaivelin sieltä ylivuotokanavasta sitä moskaa ja olihan sitä siinä reikärinkilässä(sihti?) sisäpuolella myös. Sit lilluttelin niitä lavuaarin tiivisteitä, ruuvia ja reikärinkilää yleispuhdistusaineessa.
 
Ihmemaan Liisa
Meillä kävi huoltomies putsaamassa keittiöstä ja siellä olikin koko poistoputki lähes tukkeessa kaikesta moskasta. Putsasitko siis sen letkunkin?Jälkeenpäin kun haiskahti, niin kaadoin kloriittiliuosta ylivuotoaukosta sisään ja varmuuden vuoksi vielä altaisiinkin. Siihen loppui hajut. Laimensin siis klorinia pullon ohjeen mukaan.
 
vieraas345
Tiedä auttasko, mutta itse purin sen lavuaarin pohjalla olevan härräväkkäreen pois+ irroitin hajulukon ja laitoin sankon alle ja suihkutin käsisuihkulla vettä(kuumaa ja kovaa) ylivuotokanavaan +hammasharjalla ja pulloharjalla ronkin sekä ylivuotoreiästä, että siitä kohtaa mistä se sinne viemäriin tulee. Kai sinne jotain wc ankkaa vois lorauttaa ? Jossain oli, että noi viemärin aukaisu aineet tukkii loppujen lopux viemärin...kiehuvan kuuma vesi on hyvää ainakin rasvaisten mönjien liikkeelle laittoon.
 
vierailija
Eli putsasin tänään tuon kyseisen kanavan. Se oli ällöttävintä mitä olen joutunut IKINÄ tekemään ja olen kuitenkin hoitanut erittäin pahoja painehaavoja ja ne oli lasten leikkiä tähän verrattuna..


Puhdistuksen jälkeen viemäri alkoi kuitenkin haiskahtaa ja tätä ennen se ei ole haissut... Siksi mietinkin, että sitä möhnää ja limaa jäi sinne varmaan edelleen
kun hajua kerran ilmenee... Onko kellään tietoa miten sen möhnän saisi pois sieltä kanavasta?
 
vierailija
Eli putsasin tänään tuon kyseisen kanavan. Se oli ällöttävintä mitä olen joutunut IKINÄ tekemään ja olen kuitenkin hoitanut erittäin pahoja painehaavoja ja ne oli lasten leikkiä tähän verrattuna..


Puhdistuksen jälkeen viemäri alkoi kuitenkin haiskahtaa ja tätä ennen se ei ole haissut... Siksi mietinkin, että sitä möhnää ja limaa jäi sinne varmaan edelleen
kun hajua kerran ilmenee... Onko kellään tietoa miten sen möhnän saisi pois sieltä kanavasta?
Ostin pienen maalipensselin. Sillä sain ronkittua mönjät pois. Käytin pesuainetta myös.
 

Yhteistyössä