Lävistyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluu

Vieras
Missä ootte ottanu lävistyksiä, ja onko turvallista ottaa paikassa jossa laitetaan myös tatuointeja ? Haluaisin kovasti napakorun, sattuuko sen ottaminen ja minkä hintaista ?

"Onko turvallista ottaa paikassa jossa laitetaan myös tatuointeja?"

Häh? Siellä jos jossain, se vasta turvallista onkin.

Maksaa 30-50e, paikasta ja korusta riippuen. Ja tottakai se sattuu, eriasia on että miten paljon se sattuu. Se on yksilöllistä.

Mua kyllä sattui napakorun ottaminen. Tulehtui myöhemmin kun vaihdoin korun siihen, otin sitten pois. Aika ruma arpi on jäänyt. Noh, nythän tuo maha on yhtä arpipeltoa muutenkin (pysty sektioarpi ym) :D

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Juu mullakin arpi kun toi "pikkasen" tulehtu :whistle: kolmesta kohtaa pukkas märkää pihalle... :x

Mulla kävi sama homma. :x Mut eipä tuo maha enää nätti muutenkaan oo, niin pari arpea on vaan kaunistus. :saint:

Mutta siis kannattaa ottaa juurikin sellaisessa paikassa, jossa tatuointejakin laittavat, eli kunnon liikkeessä.
Sattuu ja riippuu ihan ihmisen kipukynnyksestä kuinka paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailja:
Mieti kahdesti. Mulla jäi napakorusta ihan tajuttoman ruma arpi, kun päätin luopua siitä.

onnekas oot, jos sulla on yksi "tajuttoman ruma" arpi mahassa,eihän se edes voi olla kamalan iso.
mulla on mahassa "muutama" oikeesti ruma arpi :x ei paljo hetkauttais joku napakorun arpi :D

Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Juu mullakin arpi kun toi "pikkasen" tulehtu :whistle: kolmesta kohtaa pukkas märkää pihalle... :x

Mulla kävi sama homma. :x Mut eipä tuo maha enää nätti muutenkaan oo, niin pari arpea on vaan kaunistus. :saint:

Mutta siis kannattaa ottaa juurikin sellaisessa paikassa, jossa tatuointejakin laittavat, eli kunnon liikkeessä.
Sattuu ja riippuu ihan ihmisen kipukynnyksestä kuinka paljon.

Joo ja ei ne minuu haittaa. Mies on ihan pervo, sitä kiihottaa se arpi, ajattelee jotenkin sitä korua siinä vielä...

Älä ainakaan ota Hki:n rautatieaseman liikkeessä, siis siinä leveiden lyhyiden rappusten kohdalla jos siinä on vielä se liike :/ ! Otin siellä napakorun ja se korun laitto kesti kai puoli tuntia ja meinasin pyörtyä kun sattui niin paljon. Lävistys ei sitten maksanut minulle mitään kun oli niin kauhea kärsimys mutta mieluummin olisin maksanut sen 30 ?. Lävistys ei kyllä ole tulehtunut kun hoidin sitä oikein eikä ole kasvanut pois tai mitään.. Miksi joku haluaa luopua napakorusta, eihän se näy vaatteiden alta?

Yhteistyössä