Lauran lastentarvike:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Akjax Traper näyttää rungoltaan tismalleen samalta kuin Firkon F7, josta allekirjoittaneella käyttökokemuksia; Vaunuina ihan mukiinmenevät käytössä, rattaina ihan susi mittasuhteiltaan.
Tiedä sitten tuosta Marinerista.
Miksi nuo miellyttävät? Hinnan takia vaiko sen värien valinnanvaran?

Vierastaisin aina sellaisia tuotteita, joita ei ole laajemmin myynnissä tai valmistajalla ei ole omia kotisivuja ja muita tietoja tuotteesta. Aika paljon löytyy sellaisia "merkkejä", joita myy vain yksi liike ja niiden vastuista, laadusta, turvallisuudesta jne ei ole mitään takeita.

No niin vierastan minäkin jatkossa. Noista edellämainitsemistani Firkonin yhdistelmistä hankkiuduin heti eroon enkä seuraavalle lapselle aio halpiksia ostaa. Vähän enemmän käyttökokemuksia ja takuita seuraavalle vaunulle, ettei jo parin kuukauden käytön jälkeen ala harmittamaan repsottavat nepparit ja puoltavat renkaat joille ei sitten voikaan tehdä mitään.

Mulla on ollu tuolta hankitut Akjax Traper yhdistelmävaunut. Minulla ainakin ajanut asiansa viimeiset 4 kk mitä käytössä ollut. Vaunuinahan nuo ovat olleet en osaa sanoa mitään ratas ominaisuudesta mutta ainakin itse pidän niistä. hyvin kulkee eteenpäin joka säällä ja isommassakin lumihangessa jos jaksaa vaan työnnellä.

Lainaus:"Vierastaisin aina sellaisia tuotteita, joita ei ole laajemmin myynnissä tai valmistajalla ei ole omia kotisivuja ja muita tietoja tuotteesta. Aika paljon löytyy sellaisia "merkkejä", joita myy vain yksi liike ja niiden vastuista, laadusta, turvallisuudesta jne ei ole mitään takeita."

Paljon on sellaisia tuotteita joita myy vain yksi liike sen takia että heillä on yksinoikeus myydä Suomessa kyseistä tuotetta. Ei tarkoita sitä että tuote olisi välttämättä laaduton. Näin on myös Akjax vaunujen kanssa. Lauran Lastentarvikkeella on yksinoikeus myydä niitä Suomessa, joten muista liikkeistä et niitä löydä. :)

Yhteistyössä