Laulu häihin

  • Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti
"morsian"
Haluaisin laulaa miehelleni helmikuussa olevissa häissäni, mutta laulu on vielä hakusessa. Olin ajatellut hymniä rakkaudelle, mutta en sitten kuitenkaan halua laulaa sitä. Laittakaa ehdotuksia kivoista rakkauslauluista :)
 
ap*
Ensimmäistä en tunne, pitää etsiä jostain. Suomeksi haluan laulaa koska englannin lausumiseni ei ole tarpeeksi hyvää, joten toka ei sen takia käy. Tosin siitä taitaa olla suomenkielinenkin versio. Pitääpä etsiä sekin.
 
Ensimmäistä en tunne, pitää etsiä jostain. Suomeksi haluan laulaa koska englannin lausumiseni ei ole tarpeeksi hyvää, joten toka ei sen takia käy. Tosin siitä taitaa olla suomenkielinenkin versio. Pitääpä etsiä sekin.
Toi Entäs sitten on mun mielestä tosi ihana. :heart: Siinä on ihanat sanat. Youtubesta se löytyy Joel Hallikaisen laulamana, mutta Joel Hallikainen on vähän... :x Naisen laulamana se on oikein kaunis ja helppo oppiakin :)
 
ap*
Toi Entäs sitten on mun mielestä tosi ihana. :heart: Siinä on ihanat sanat. Youtubesta se löytyy Joel Hallikaisen laulamana, mutta Joel Hallikainen on vähän... :x Naisen laulamana se on oikein kaunis ja helppo oppiakin :)
Luulin, että aloitit viestin ehdottamalla "entäs sitten" ja sitten vasta ne kappaleet :D Blondi... Okei, käyn siis kuuntelemassa tuon :D Kiitos!
 
"vieras"
Laulatko kirkossa vaiko hääjuhlassa? Paikka saattaa rajoittaa kappaletta - kaikissa kirkoissa ei edelleenkään saa esittää liian kevyttä musiikkia (ja riippuu pitkälti kanttorista ja papista...).
Entä Anna Erikssonin Kun katsoit minuun?
 
ap*
Tuo Entä sitten vois olla yksi vaihtoehto, vaikken tuosta Hallikaisen versiosta tykännytkään. Mutta kauniit sanat siinä on. Romanssiakin olen miettinyt, mutta en kuitenkaan sitäkään halua laulaa.
 
ap*
Haluaisin ehdottomasti laulaa kirkossa, mutta epäröin vielä sitä, koska voi olla että olen siinä hetkessä niin liikuttunut, ettei laulusta tule mitään. Kun katsoit minuun ei oikein sovi mun äänelle. Tykkään siitä kyllä. Tuota Stellan häävalssia en tunne. Youtubeen mars taas. :)
 
:)
Tässä sanat tuohon Stellan Häävalssiin:

Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe:
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan että mä kelpaan

Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy.

Hangen alla paine kasvaa
kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe

Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä:

kertosäe

Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan.

Sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan
 

Yhteistyössä