lauantaina hautajaisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Anteeksi mutta nyt on pakko kysyä, että minkälaista keskustelua halusit aiheuttaa tällä avauksella?

Kun avauksessa ei ollut mitään kysymystä tms..
:)
uskomatonta..tääl kerrotaan ku haetaan t-paitasillaan postia mut ei voi kertoa et tytär menee hautajaisiin!!!! kai sitä jollain tapaa haluaa ajatuksiaan purkaa *PÄÄNHAKKAUS HYMIÖ*
Siis nimenomaan voi kertoa, mutta kysyinkin, että minkälaista keskustelua ap halusi tällä avauksella saada aikaiseksi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
Mistä tiedät? Onko tyttärelläsi kokemusta hautajaisista? Vaikka ei isänsä kanssa läheinen olisi ollutkaan, niin hautajaiset voi olla tilaisuutena aika ahdistava noin nuorelle. Tai jos teitä kumpaakaan ei todellakaan tuon enempää kiinnosta, niin lähettäkää adressi.
Siis ei hyvää päivää. Sähän puhut 17-vuotiaasta kuin jostain alakouluikäisestä :eek:
Sinunko mielestäsi 17-vuotias on kypsä aikuinen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
Mistä tiedät? Onko tyttärelläsi kokemusta hautajaisista? Vaikka ei isänsä kanssa läheinen olisi ollutkaan, niin hautajaiset voi olla tilaisuutena aika ahdistava noin nuorelle. Tai jos teitä kumpaakaan ei todellakaan tuon enempää kiinnosta, niin lähettäkää adressi.
Siis ei hyvää päivää. Sähän puhut 17-vuotiaasta kuin jostain alakouluikäisestä :eek:
Sinunko mielestäsi 17-vuotias on kypsä aikuinen??
En väitä, että kypsä aikuinen. Mutta jos ei 17-vuotias tajua tosielämästä mitään, niin kyllä korkealta tipahtaa jossain vaiheessa.
Mä asuin jo omillani sen ikäisenä, opiskelin ja kävin töissä ja hoidin asiani itse. Mitä nyt alkuun kävin pyykit pesemässä mutsilla ja saunassa silloin tällöin.

Mä en ymmärrä, miksei sen ikäinen muka selviä lähes puolituntemattoman isänsä hautajaisista ilman vakavia traumoja, jos kuitenkin tuttuja sukulaisia on ympärillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Sinne tulee myös tytön siskopuoli, sen haluaa nähdä.
Eikä voi treffata muualla kuin hautajaisissa??!?
no hohhoijaa..sama kai se missä tapaa.
no ei todellakaan ole sama.. kunnioittakaa nyt edes ihmisen hautajaisia. älkää tunkeko sinne jos ette välitä

älä jaksa.jos mä menin puolisoni mukana tukemaan häntä ukkinsa hautajaisiin mun ois pitäny kunnioittaa ja pysyä poissa..haa haa.että ihmiset on onnettomia...hyvä vaan jos tapaa siskopuolesa!
mitä?? mä olin mieheni tukena sekä ukkinsa että isänsä hautajaisissa. tottakai. mutta ap sekä tyttärensä vihasivat vainajaa ja ovat helpottuneita hänen kuolemastaan kuten ap sanoi, onhan se nyt vähän eri asia. ei sinne sillon tungeta ketään tapaamaan. hautajaisissa muistellaan, kunnioitetaan ja surraan edesmennyttä. ei sinne mennä onnesta tanssimaan toisen haudalle koska ap:n mielestä mies oli paska äijä.
 
vierailija
En väitä, että kypsä aikuinen. Mutta jos ei 17-vuotias tajua tosielämästä mitään, niin kyllä korkealta tipahtaa jossain vaiheessa.
Mä asuin jo omillani sen ikäisenä, opiskelin ja kävin töissä ja hoidin asiani itse. Mitä nyt alkuun kävin pyykit pesemässä mutsilla ja saunassa silloin tällöin.

Mä en ymmärrä, miksei sen ikäinen muka selviä lähes puolituntemattoman isänsä hautajaisista ilman vakavia traumoja, jos kuitenkin tuttuja sukulaisia on ympärillä.
---eikös siihen tyrkytetä jotakin nappulaa aina valmiiksi?
 

Yhteistyössä