Kun monilla tuntuu aina olevan mies hukassa :whistle: Mun mies on töissä =)
Kilppis 14.06.2008 #3 Heräs just vähän aikaan sitten kahville, eli kotona on ja on ollut koko yön. =)
Arcatha 14.06.2008 #4 Töissä puoleen päivään asti.. Sen jälkeen tulee kotia nukkumaan ja sitten jatkaa yövuoroon vielä..
Knicke Knackerton 14.06.2008 #8 Uskoisin, että isäni luona nukkumassa, kun on yön ollut töissä..Vaan, mistäpä minä todellisuudessa tiedän, että onko hän siellä missä sanoo olevansa, täytyy vain luottaa
Uskoisin, että isäni luona nukkumassa, kun on yön ollut töissä..Vaan, mistäpä minä todellisuudessa tiedän, että onko hän siellä missä sanoo olevansa, täytyy vain luottaa
Koivunkäpy 14.06.2008 #13 Alkuperäinen kirjoittaja Nina: Töihin lähti tuossa ennen viittä. Click to expand... Täälä kans, jos ei oo ollukkaan ni kyllä se seuraavassa tilissä näkyy :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nina: Töihin lähti tuossa ennen viittä. Click to expand... Täälä kans, jos ei oo ollukkaan ni kyllä se seuraavassa tilissä näkyy :xmas:
MissMaisa 14.06.2008 #22 Pelaa xboxia, ei saanu nukuttua, ku mä naputtelen tässä koneella. (kone makkarissa )