Lauantain ehtoon diskoteekki

Mut silti sä viellä muistelet sitä eiks siit oo jo reilu vuosi. Muuten viime syksynähän sä sanoit et hommaat rakastajan ja tänä vuonna aiot rakastua tulisesti. Mites sen tulisen rakkauden laita? Vuosi alkaa olla lopuillaan.
En halua myöntää, mutta siitä taitaa jo olla kaks vuotta.

Damn, en ole rakastunut vieläkään.😬
Mutta onhan tässä optimistilla vielä muutama kuukaus aikaa.🥴
 
vierailija
En halua myöntää, mutta siitä taitaa jo olla kaks vuotta.

Damn, en ole rakastunut vieläkään.
Mutta onhan tässä optimistilla vielä muutama kuukaus aikaa.
Mitä toi vika hymiö kuvaa? Noh sähän alat jo hullutteleen joulua ni oot sen lumoissa ni et huomaa muita :). Nooh sulla vaan 2vuotta mä vedän jo 7vuotta. Ku sillon 2014v se hulluus alkoi ja se rakkaus joka toimii inspiraationa ja sydämmen ilona ei oikeen muuta halua. Se tuo sitä keveyttä elämään. Miten papit kestää selibaatin et ei ole mitään ei masturbaatiota eikä seksiä onkohan niillä pallit kipeinä? Siis sattuu niihin.
Millasille treffeille haluisit mennä?
Mitäs sun päivä on mennyt?. Ite olin tytön kaa uimas ja lenkillä. Subilta leffa joka oli aika huono.
Pitäis mennä valokarnevaaleille lintsille päivä vaan pitäis lyödä lukkoon.
 
Mitä toi vika hymiö kuvaa? Noh sähän alat jo hullutteleen joulua ni oot sen lumoissa ni et huomaa muita :). Nooh sulla vaan 2vuotta mä vedän jo 7vuotta. Ku sillon 2014v se hulluus alkoi ja se rakkaus joka toimii inspiraationa ja sydämmen ilona ei oikeen muuta halua. Se tuo sitä keveyttä elämään. Miten papit kestää selibaatin et ei ole mitään ei masturbaatiota eikä seksiä onkohan niillä pallit kipeinä? Siis sattuu niihin.
Millasille treffeille haluisit mennä?
Mitäs sun päivä on mennyt?. Ite olin tytön kaa uimas ja lenkillä. Subilta leffa joka oli aika huono.
Pitäis mennä valokarnevaaleille lintsille päivä vaan pitäis lyödä lukkoon.
Totta, joulu tulla jolkottaa, se vie kyllä täysin mun huomion taas.😍

En ole oikeastaan osannut kaivata edes mitään suhdetta tässä sinkkuna ollessa.
Sosiaalinen paine usuttaa pariutumaan, mutta en tiedä vielä haluanko. Jos joku erittäin mielenkiintoinen kävelee vastaan niin ehkä.

Fudispeleissä tulee ravattua viikonloput ja viikollakin. Tänäänkin oli matsi.

Treffit vois olla toimintaa.
Vuokrataan vaikka nopee auto tai käydään lentämässä tms.
Poooh, eiku, joku hylätty kummitustalo olis vielä parempi etenkin nyt syksyllä hämärässä/pumeässä! Olis niiiinnn ihanaa!😍
 
vierailija
Totta, joulu tulla jolkottaa, se vie kyllä täysin mun huomion taas.

En ole oikeastaan osannut kaivata edes mitään suhdetta tässä sinkkuna ollessa.
Sosiaalinen paine usuttaa pariutumaan, mutta en tiedä vielä haluanko. Jos joku erittäin mielenkiintoinen kävelee vastaan niin ehkä.

Fudispeleissä tulee ravattua viikonloput ja viikollakin. Tänäänkin oli matsi.

Treffit vois olla toimintaa.
Vuokrataan vaikka nopee auto tai käydään lentämässä tms.
Poooh, eiku, joku hylätty kummitustalo olis vielä parempi etenkin nyt syksyllä hämärässä/pumeässä! Olis niiiinnn ihanaa!
Hei lispe sä oot spooki ja luit mun ajatukset. Siis oikeesti mä olin laittamassa sulle et uskaltaisitko mennä tänne pimeellä eri ketjuun mut menkööt tähän. Yhdistyyköhän meidän mielet lopullisesti haha
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hei lispe sä oot spooki ja luit mun ajatukset. Siis oikeesti mä olin laittamassa sulle et uskaltaisitko mennä tänne pimeellä eri ketjuun mut menkööt tähän. Yhdistyyköhän meidän mielet lopullisesti haha
Joku tuollainen olis kyllä ihan unelma!❤ Mut mä sitten oikeasti pelkään, et se toinen ei saa pelätä ihan niin paljoa!😅 Ei siitä muuten mitään tule. Mä juoksentelen kiljahdellen karkuun kun pelästyn. Ei hitsi kun alkaa mielikuvitus lentämään, joku vanha hullujenhuonekin olis varmaan ”kiva” kohde.😬
 
vierailija
Joku tuollainen olis kyllä ihan unelma! Mut mä sitten oikeasti pelkään, et se toinen ei saa pelätä ihan niin paljoa! Ei siitä muuten mitään tule. Mä juoksentelen kiljahdellen karkuun kun pelästyn. Ei hitsi kun alkaa mielikuvitus lentämään, joku vanha hullujenhuonekin olis varmaan ”kiva” kohde.
Noh eihän se nyt pelottais. Mut mun mielikuvitus voi alkaa tehdä siitä jännempää :). Lisäilisin juttui. Ai sä ootkuin helinä keiju kiljahdellen.. Mut tuolla sisällä mä sujahtaisin johkin huoneeseen ja säikäyttäisin lisää. Mut se myönnettäkööt et nuorena oli yks iso baari jonka yläkertaan meni kierre portaat ja se oli pitkä yläkerros ni meistä ei kukaan uskaltanut silloin mennä sinne ku jaettiin tietoo et siellä vaanii hullu murhamies ja oli kyl täysin pimeää ei ollut fikkareita.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Noh eihän se nyt pelottais. Mut mun mielikuvitus voi alkaa tehdä siitä jännempää :). Lisäilisin juttui. Ai sä ootkuin helinä keiju kiljahdellen.. Mut tuolla sisällä mä sujahtaisin johkin huoneeseen ja säikäyttäisin lisää. Mut se myönnettäkööt et nuorena oli yks iso baari jonka yläkertaan meni kierre portaat ja se oli pitkä yläkerros ni meistä ei kukaan uskaltanut silloin mennä sinne ku jaettiin tietoo et siellä vaanii hullu murhamies ja oli kyl täysin pimeää ei ollut fikkareita.
Ihanaa! ❤
Jos uskaltaisin niin toi olis just parasta et säikäyttelisit lisää, jos en siis muutenki oo jo ihan paniikissa!!!😁

Muistan kans pienenä kaikkee tarinoita mitä taloista oli kuullut ja sitten mentiin niihin taloihin niin toki ne tarinat toivat omat mausteensa.👻
 
vierailija
Muhun tehoo nää perinteiset, apua oon nyt yksin kotona!!!!:

Sä osuit kauheden ytimeen ainakin mun kohdalla. Siis lapsilla voi olla maailman suloisin ääni. Mut sit ne osaa luoda sen "pelottavan" äänen. Siis se leffa ring leffa missä se pikku tyttö tulee telkan läpi. Hei pitääkin toivoo et se huone 147 tulis telkusta siinä missä se menee sinne hotellihuoneeseen ja se on kauhujen yö. Se jännitti . Nonni lispe sammuta kaikki valot ja mee kynttilänvalossa peilin eteen ja sano viisi kertaa candyman. Tosi tarinoiden mukaan jos niin tekee niin candyman tulee ja nappaa. Ainiin ja köytkö kellarista hakeen sen viinipullon mulle. Mut nyt hyvää yötä. Siis mä tykkään kauhu unista kun ne on niin intensiivisiä. Mut tässä puol vuotta sitten oli niin raju et heräsin karjasuun. Siis miten voi olla niin kauhee uni et tiedostomattaan karjasee. Tiiätkö mistä johtuu?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sä osuit kauheden ytimeen ainakin mun kohdalla. Siis lapsilla voi olla maailman suloisin ääni. Mut sit ne osaa luoda sen "pelottavan" äänen. Siis se leffa ring leffa missä se pikku tyttö tulee telkan läpi. Hei pitääkin toivoo et se huone 147 tulis telkusta siinä missä se menee sinne hotellihuoneeseen ja se on kauhujen yö. Se jännitti . Nonni lispe sammuta kaikki valot ja mee kynttilänvalossa peilin eteen ja sano viisi kertaa candyman. Tosi tarinoiden mukaan jos niin tekee niin candyman tulee ja nappaa. Ainiin ja köytkö kellarista hakeen sen viinipullon mulle. Mut nyt hyvää yötä. Siis mä tykkään kauhu unista kun ne on niin intensiivisiä. Mut tässä puol vuotta sitten oli niin raju et heräsin karjasuun. Siis miten voi olla niin kauhee uni et tiedostomattaan karjasee. Tiiätkö mistä johtuu?
Yritän katsoa kauhuleffoja, mutta joudun välillä peittämään silmät. Enkä KOSKAAN katsoisi kauhuleffaa YKSIN kotona.

Candyman on kamala!😬 Mutta ksmalaa on pelata spiritismiäkin ja kun session jlk alkaa juttuja tapahtumaan!🫣

Kun esim. kauhu-unet on vahvoja niin kyllähän siinä sätkii ja huutaa.🥵

Hyviä unia!❤
 
vierailija
Yritän katsoa kauhuleffoja, mutta joudun välillä peittämään silmät. Enkä KOSKAAN katsoisi kauhuleffaa YKSIN kotona.

Candyman on kamala! Mutta ksmalaa on pelata spiritismiäkin ja kun session jlk alkaa juttuja tapahtumaan!🫣

Kun esim. kauhu-unet on vahvoja niin kyllähän siinä sätkii ja huutaa.

Hyviä unia!
Meijän unista tulisi hyviä leffoi jos sen saisi valkokankaalle. Noh nyt meen nukkuun ja kattoon taas uutta ensi iltaa et minkäköhän pätkän uni taas tuo tänään katsottavaksi olen nyt 36v et se tarkoittaa noin 14 tuhatta leffaa olen siis suurkulttaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Haha, löysinpä hyvän videosi kautta:

Heize on toki tuttu ja hyväksi havaittu. "Happen" on suosikkejani.
Linkkasit hienon ja useasti katsomani live-esityksen, mutta tämä kuvakirjamainen videokin sisältää haikean tarinan.
Luulin Heizea tänne linkanneenikin, mutta mihin ketjuun tuo mahtoi mennä?
Tässä uudelleen (tai sitten ensimmäisen kerran jos muistini pätkii):
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä