E
Esiteinin äiti
Vieras
Minkä ikäisen päästäisit kavereiden kesken kaupungille lauantai iltana? Päästäisitkö 12-vuotiaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
12 v...öh, en päästäisi. Paitsi elokuviin ehkä, enkä silloinkaan mihinkään myöhäisnäytökseen vaan klo 20-21 loppuvaan.
14-15 v päästäisin jo, mutta kotona pitäisi olla klo 22-23.
en päästäisi 12v yksin elokuvaan, pitäisi olla joku isompi kaverina vaika isoveli tai sisko. kotiin tultaisin suoraan12 v...öh, en päästäisi. Paitsi elokuviin ehkä, enkä silloinkaan mihinkään myöhäisnäytökseen vaan klo 20-21 loppuvaan.
14-15 v päästäisin jo, mutta kotona pitäisi olla klo 22-23.
no en päästäisi..ehkäpä joskus seiskalla voisin päästää,kotiintulo aika ois silloinkin ja jos ois epäilys mahdollisesta juomisesta,niin en päästäisi ollenkaan.
ja yhä useampi nuori on järkevä eikä juo. MÄ VOIN ANTAA PÄÄNI PANTIKSI etä tuo meidän poika joka on nyt 16v ei ole juonut. tyttö joak nyt on 17 on juonut ainkin kerran. kaverinsa 16v bileissä, ja sillä oli KAVERIN vanhemmat mukana. meiltä ei edes kysytty onko lupa juoda. Se kaveruus loppui siihen , koska en suvaitse sitä että alaikäinen juo alkoholia mualla kuin omien vanhemoien valvovan silmien alla. ehkä 17 voi saada laisllisen shamppanjaa, mutta en aiemmein anan lupaa juomiseen.Moni seiskaluokkalainen juo, jopa ne kiltit kullannuput. Kokemuksella voin sanoo että ne nuoret joiden vanhemmat on tiukasti kieltäneet juomisen alaikäsenä, niin enemmän ne juo ja rikkoo niitä vanhempien määräyksiä. Omat vanhempani tiesivät juomiseni kun olin 16, mutta ei asiasta ikinä puhuttu suuremmin ja minusta on hyvä että vanhemmille voi kertoo jos oikeesti sit sattuu jotai! ja muutenkin kun on rennot vanhemmat niin nuoret sit luottaa ja uskaltaa enemmä kertookki.
Nimimerkillä 17-vuotias![]()
Moni seiskaluokkalainen juo, jopa ne kiltit kullannuput. Kokemuksella voin sanoo että ne nuoret joiden vanhemmat on tiukasti kieltäneet juomisen alaikäsenä, niin enemmän ne juo ja rikkoo niitä vanhempien määräyksiä. Omat vanhempani tiesivät juomiseni kun olin 16, mutta ei asiasta ikinä puhuttu suuremmin ja minusta on hyvä että vanhemmille voi kertoo jos oikeesti sit sattuu jotai! ja muutenkin kun on rennot vanhemmat niin nuoret sit luottaa ja uskaltaa enemmä kertookki.
Moni seiskaluokkalainen juo, jopa ne kiltit kullannuput. Kokemuksella voin sanoo että ne nuoret joiden vanhemmat on tiukasti kieltäneet juomisen alaikäsenä, niin enemmän ne juo ja rikkoo niitä vanhempien määräyksiä. Omat vanhempani tiesivät juomiseni kun olin 16, mutta ei asiasta ikinä puhuttu suuremmin ja minusta on hyvä että vanhemmille voi kertoo jos oikeesti sit sattuu jotai! ja muutenkin kun on rennot vanhemmat niin nuoret sit luottaa ja uskaltaa enemmä kertookki.