Lauantai-illan ratoksi (piha-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja intoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

intoilija

Vieras
Niin, että laittakaas kuvia sekä kertokaa mitä teillä on pihassanne... ?Kukkapenkkejä (mitä kukkia jotta kukkisi koko kesän) ? Pensaita? Ym. Meillä uuden pihan laitto meneillään ja väännetään isännän kanssa mitä laitetaan pihalle. Ja minulla kun on omat visiot jo valmiina, mutta haluaisin kuulla uusia ajatuksia...

pihassa ei oo oikeen muutaku edellisen omistajan mokia. istuttanu kaks puuta ja yhen syreenin pihaan jonka pinta ala on noin 7 x 5 m! pitäs alkaa kaivaa niitä ylös ennenku on liian myöhästä.

koko takapiha on jatkuvasti varjossa että ei oikeen tiiä mitä sinne laittais...humalaa laitoin kasvamaan tänään juurakosta jonka vein äitiltä ja villiviiniä laitoin autokatoksen aitaa pitkin kasvamaan.

no on mulla tää tuija..

ja tää kivikko... siihen oon istuttanu saniaista ja joku vihree siellä kasvaa jo ennestään.

ja kyllä, meidän talo on sinapin värinen :headwall:

Eihän talon värissä ole mitään =)

Mite toi sinun tuija on tuommonen juuresta paljaa??? Ihan uteliaisuuttani kyselen, ku tänään istutin just ihan rehevän tuojan penkkiin??? ;)

Meillä kun olis sellanen 3x5 metrin istutusalue ihan tyhjillään, ainoastaan siis tuija, pari kääpiövuorimäntyä ja kiviä yhdessä nurkassa... mitähän laittais? Ja toinen mokoma alue takapihalla ihan tyhjillään... aurinko paistaa siihen päivän ja ollan et lämpöö riittää... ideoita?

toi tuija oli tommonen ku mä sen ostin, et mä en tiiä :D
kääpiövuorimäntyä löytyy myös meiltä, mut mä haluisin sen pois ku se on niin huonossa kohtaa.
pois ja koko ilta meni siinäki puuhassa, mut tulosta ei näkyny ite puskassa. :o

sä voisit laittaa siihen aurinkoiseen kohtaan jotain sipulikukkia tai verikurjenpolvea. ne ymmärtääkseni kestää hyvin paahdehtta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo sipulikukkia laittaisin mielelläni ja ruusuja, mutta... rusakoita on näillä main ihan riesaksi asti!!! Että ne niistä sipuleista sitten!

Narsissit eivät kelpaa niille. Mulla kanssa hävisi krookukset sitä mukaa kun tulivat pintaan. Skillat ovat saaneet kukkia rauhassa kanssa, nehän on sipulikukkia kanssa.

Hih, mä en ole mikään puutarhuri...meillä ei ole mitään pihalla, muuta kuin nurmikko :D
Ei mitään puskia tai kukkia :whistle:

Olisi ihanaa jos OLISI hieno piha :wave:

Yhteistyössä