Lauantai Huomenet !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Taas on yli 8h unta takana :)

Nyt kaffi kupissa ja takassa tuli . Kohta ajattelin lähteä piristävälle aamulenkille. Ihanaa kun ei ole pakkasta . Sumuista kyllä . :xmas:

Kyllä tässä taas nauttii vapaasta aamusta ! B)

Huomenta!
Mies nous viiden jälkeen töihin ja viereen yöllä könynnyt esikoinen ei enää halunnutkaan nukkua..jee jee pakkohan se oli nousta. Koht kahvia tai jotain :)

Huomenta! :wave:
Täällä poika valvottanu yöllä ja mammalla silmät aivan ristissä. Onneksi faari tulee hakemaan pienen kylään ja kärryttelemään, niin mamma saa nukkua päikkärit. :)

Mukavaa lauantaipäivää! =)

Huomenta!
Meillä kävi perinteiset eli kun vapaata on, niiin lapset heräs aikasin :whistle:
Nooo, nyt määki oon jo heränny, ku oon kiskonu pari kupposta kahvia.
Tänään lähdetään koko perheellä katsomaan kelkkakisoja =)

Huomenta! Vaivaiset kuuden tunnin yöunet takana, mutta ei vain unta enää riittänyt. Olen tulossa vanhaksi :/ No, jospa sitä saisi sitten enemmän tehtyä kotihommia, niitäkin on ihan kiitettävästi rästissä.

Hihii , terveisiä raikkaasta ulkoilmasta :D VOin kertoa että piristi lisää ja antoi hölkkälenkki energiaa- nyt pyykit jo pyörimässä ja laitoin karjalanpiirakoita pakastimesta uuniin :p - puuron keittoon ruvettava seuraavaksi . Kohta loppu perhekin heräilee aamupalalle.

Suosittelen ulkoilmaa , happihyppelyyy !! :xmas: :wave:

Yhteistyössä