Lauantai aamun v*tutus (miehestä taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanoin hänelle että lähden tänään tyttöjen kanssa lähikuppilaan. Nukuttaisin muksun ja mentäis sitten..Kun en ole kolmeen vuoteen käynyt yksin kun kaupassa.
Vastaus oli yllätysyllätys EI. Ja kun kysyin miksi niin uudelleen Ei, ei suostu perustelemaan. Itse hän käy ulkona vähän (omasta halustaan) ja minä en ole koskaan kieltänyt menemästä minnekkään...
Niin eli lähteäkkö ja jättää vihainen mies kotiin vai nököttää marttyyrinä kotona...

Menee vaan hyvä ilta pilalle kun tietää millä fiiliksillä toinen jää kotiin...En voi ymmärtää miksi ei halua päästää.Kun nimenomaan lupasin laittaa muksut nukkumaan ja lähteä sitten. Aamulla se olen kuitenkin minä joka lasten kanssa herää...Ei siis vaadi mieheltä mitään ponnisteluja.

Et vaadi mitään ponnisteluja.

Miksi naiset aina tuntee huonoa omatuntoa siitä, että lähtevät johonkin juhlimaan???
Laitetaan lapsetkin nukkumaan ennen lähtöä, ettei miehen tarvitse...
Ei ymmärrä... Luulis ettei ole miehes lapsia ollenkaan..

Toi on vähä niinku meillä ennen.. Sitten kyllästyin ja jätin sen mököttävän äijän tänne kotiin ja kieltäydyin miettimästä sitä siellä baarissa. Nykyään voin jo sopia sellaisia menoja että ukko laittaa lapset nukkumaan. Ja herää niiden kanssa aamulla :o

Voi että miten inhottavaa, kun toinen sanoo vaan että et saa lähteä! Ei se ole oikein! Sinuna lähtisin, mutta ensin keskustelisin vakavasti miehen kanssa. Sano sille että sun henkisen hyvinvoinnin kannalta on tärkeää päästä välillä pois kotoa ja tuulettaa aivoja. Jos sä olet kotisi vanki, susta tulee masentunut ja sitten kärsii koko perhe. Varsinkin mies joka JOUTUU nukuttamaan itse lapsensa kun sä olet pöpilässä.

Alko suututtaa sun puolesta niin paljon että tekis mieli täräyttää sitä äijää näköön!

Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Nyt selvisi se syykin: Ei halua että menen koska en laita hoitovapaalla elämiseen paljoakaan rahaa niin ei mulla ole oikeus käyttää sitä myöskään viihteelle. E

No voi että, mikä paskaperse ukkeli. Että herralla on oikeus mennä, koska tienaakin :headwall:
Sano sille, et siltä on jäänyt maksamatta viimisten vuosien ruuan laitto, lapsen hoito ja kodin hoito palkkiot :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Kiitos myötätunnosta...Ei musta näillä fiiliksillä ole kenellekkään hyvää seuraa. Joten kotona taidetaan istua kuten normaalistikkin.

EI,Ei,ei...!!! Älä tee sitä et jäät kotiin. Älä anna sitä riemuvoittoa tuollaiselle miehelle! Ihan varmaan meet,vaikka sit mököttäisit baarissa,mut näytä et sulla on ihan yhtäläinen oikeus mennä!!!! :wave:

Yhteistyössä