lateksiton kondomi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nussimaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nussimaan

Vieras
suositelkaa mulle hyvää lateksitonta kondomia...? Onko niissä muuten mitään eroja normaaliin kondomiin muutakun etteivät sisällä sitä lateksia? Onko ne esim ohuempia tai paksumpia tms?

Musta ne on vähän ohuempia ja eri tuntusia muutenkin. En muista merkkejä, kun siitä kun olen joutunut moisia käyttämään, on aika kauan. Ne ei haise pahalle, se on se isoin ero.:D

[QUOTE="vieras";22457920]Eikös helluntalaisilta ole ehkäisy kielletty?[/QUOTE]

Jos sua oikeesti kiinnostais, kattosit vaikka googlella. Sun tarkotus on vittuilla nyt.

Niitä taitaa kaupoissa olla kahta eri merkkiä meillä on ollut muistaakseni durex avantia, toinen on rfsu naked. En tykänny ne eroo tavallisesta ainakin siinä että pitää kovempaa rapisevaa ääntä ja on kalliimpia. Muuten en oikein osaa vertailla kun allegian takia ei ole kokemusta juurikaan muista kun noista muovisista.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh?;22458000:
Miks kondomi? Miksei pillerit?

Siksi että pillerit ovat lääkkeitä jotka eivät kuulu naisen elimistöön. Lääkkeinä niillä on myös sivuvaikutuksia eivätkä näiden takia kaikille sovi. Kaikki eivät halua niitä käyttää ja ne sopivat ainoastaan jo pitkään kestäneeseen vakiintuneeseen parisuhteeseen, koska ne eivät suojaa sukupuolitaudeilta.

Viimeksi muokattu:
Vähän Ot mutta kuitenkin.

aikoinaan olin kesätöissä pienessä miesporukassa jossa yks jantteri oli ottanut asiakseen otattaa ryhmään kuuluuvaa lestadiolaismiestä seksiasioilla. Kerran tuo vääräleuka alkoi vääntämään juttua kondomeista johon tämä L-positiivinen sattuvasti totesi:

"vain perkele sole liian väkevää paljaaltaankaan"

Iäksi on jäänyt mieleen tämä jäyhän, lapsuudenuskossaan olevan miehen kommentti.

kokemusta on molemmista, koska itselläni on lateksiallergia. mä kallistun erittäin (!) vahvasti kannattamaan rfsu nakedia! on mielestäni paljon ohuempi kuin durex avanti, ja siten miellyttävämpi. myöskin se normikortsun (ainakin itseäni ällöttävä) limaisuus ja haju puuttuu. kalliitahan nuo toki ovat; jotain 10 euroa pakkaus. mun mielestä se on kuitenkin täysin sen arvoista!

Vähän Ot mutta kuitenkin.

aikoinaan olin kesätöissä pienessä miesporukassa jossa yks jantteri oli ottanut asiakseen otattaa ryhmään kuuluuvaa lestadiolaismiestä seksiasioilla. Kerran tuo vääräleuka alkoi vääntämään juttua kondomeista johon tämä L-positiivinen sattuvasti totesi:

"vain perkele sole liian väkevää paljaaltaankaan"

Iäksi on jäänyt mieleen tämä jäyhän, lapsuudenuskossaan olevan miehen kommentti.
En tajunnu, selitätkö. "Vain perkele sole.." HÄH?

Rfsu Naked ei aina tahdo mennä päälle. Pirun ohut ja ja venymätön materiaali tuntuis olevan ja siksi ehkä myös vaikea rullata päälle, kun se rullalla oleva "helma" on niin tiukka ja ohut, ettei saa sormenpäillä otetta. Rapisee kuin Pirkka pakastepussi, mutta yllättäen käytössä tuntuma ok.
Meillä Durex Avanti käytössä, vaikka se onkin paksumpi, toisaalta mulla on kolmen minuutin muna, joten paksuus ehkä hidastaa...
Molemmat sikakalliita.
Harmillinen tilanne, kun vaimolla lateksiallergia ja hormonit turvottaa.

Yhteistyössä