lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

• Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
muffini84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 11:55 milla84 kirjoitti:
heips!ihania nimiä kaikilla =)
Meillä on pojan nimenä VILI VALTTERI.
kiva varsinkin tuo valtteri :whistle:

meilä on EETU-MATIAS
ja
VEETI VALTTERI

kolmas olisis VENNI LUUKKAS/poika VENNI CAMILLA/tyttö

jos vaan joskus se kolmas tulisis...

Ramona
Kuniita nimiä ja erikoisa myös! :flower:
Minun kultani Pietari Lenni Julius, Joosua Levi Jaakob Maria Hilla Evelinna ja Mikael Ruska Erasmus. :heart:

Etunimet päätti mieheni, joka liiemmin ei kuitenkaan lasten kasvatukseen puuttunut koskaan. Toiset nimet kuvastaa luontoa ja asuin paikkaamme lappia ja viimeset nimet on taas mieheni pimeitä kekintöjä niinä aikoina kun hällä oli enempikin keskusteluja Herran kanssa.

nättejä nimiä. pisti silmään tuo "ramona", joka kommentoi omia lasten nimiä että mies päätti, jäi kuva ettei ramona itse pitänyt lastensa nimistä... :eek:

omat lapseni: Jaro Petteri, 13v, Veeti Valtteri 11v (Eipä ollut silloin joka toinen lapsista veeti :D ), Okko Ilmari 5v, Ronja Karoliina 3v ja Justus Sakarias 1,5v

Ramona
Pidän lasteni nimistä, mutta olisin antanut hieman tavallisempia jos olisin saanut päättää, mutta siinä elämän tilanteessa en voinut pistää miehelleni vastaan. ja eiphän nimi miestä pahenna.
mieheni ja lasten isä on historiaa tältä osin, mutta nimet muistuttavat aikaa jolloin asiat eivät ollet hyvin. pää asia kuitenkin se, että kaikki on nyt hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 15:50 Vieras kirjoitti:
Kauniita nimiä! :)
Oma kolmikkoni Erik Akseli, Eemeli Veeti Valtteri ja Oskari Ville Santeri

Erik on poikien isän toinen nimi, Valtteri miehen suvusta ja Ville omastani.
:hug: Vallan hyvä nimi etenkin tuo Valtteri =) Meillä nimittäin Miko Valtteri Mikael (ainoa peritty nimi on tuo Mikael joka tulee isukilta, ei varsinaisesti ole suvussa kulkenut). Eipä sillä etteikö muutkin nimet ole hyviä...suorastaan nekin ihania!
Ketjua selatessa näkyi muutama muukin Mikael olevan... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 17:56 Muumimamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 15:50 Vieras kirjoitti:
Kauniita nimiä! :)
Oma kolmikkoni Erik Akseli, Eemeli Veeti Valtteri ja Oskari Ville Santeri

Erik on poikien isän toinen nimi, Valtteri miehen suvusta ja Ville omastani.
:hug: Vallan hyvä nimi etenkin tuo Valtteri =) Meillä nimittäin Miko Valtteri Mikael (ainoa peritty nimi on tuo Mikael joka tulee isukilta, ei varsinaisesti ole suvussa kulkenut). Eipä sillä etteikö muutkin nimet ole hyviä...suorastaan nekin ihania!
Ketjua selatessa näkyi muutama muukin Mikael olevan... =)

Hehheh...tarkoitin tuolla ihanilla nimillä noita edellisen "vieraan" lasten nimiä...Tuli ilmaistua vähän väärässä (?) kohdassa...Kuulosti ihan "oman kehun haisemiselta" :D

Moira
Kauniita, perinteisiä nimiä teidän lapsilla...minä pidin Ramonan lasten nimistä...Luontoon liittyvät sanat ovat kauniita...Meidän tyttäremme näytti keskoskaapissa Annalta (oli Kerttu-tytön ja Paavo-pojan välissä) Lasten teholla piti antaa heti nimi...Siniset isot silmät ja vaalea (jo silloin) kihara tukka...Anna. Kun tulimme kotiin vauva nukkui kopassa ja televisiossa lauloi Anna Erikson (mieheni on Erik) siitä päätettiin, että tyttö on Anna Pirita (karjalainen nimi). Poikamme näytti syntyessään Rocky-nyrkkeilijältä (nenu oli lytyssä)..taas vaalea tukka -ja mieheni sanoi, syntyi oikea JukolanJussi--siitä Jussi Erik (isänsä mukaan) Mun pitää nähdä ensin lapsi, ennen kuin tiedän nimen...Olen kyllä miettinyt, jos meille vielä vauva suodaan nimiä: Eino, Rodin, Erika, Elina, Varpu, Sarita, Kanerva...

Klaudia
Eka kysymys ketjun aloittajalle: Mistä nimi ROSALIINA on teille löytynyt? Mua kutsuttiin lähes virallisesti ysiluokkaan asti RUSELIINAksi ja oli kuulemma tullut tosta ROSALIINAsta, joka oli ollut mun vaarin naapuri. Nimeä ei ikinä virallisesti muutettu, vaikka lähellä olikin...

Meidän neitin nimi: KARLA VERNA KLAUDIA

Kommentti edellisestä: Sella on kiva ja erikoinen, mutta helppo ulkomaankielilläkin. Muut perinterisempiä, kauniita ja etenkin Maaria kahdella aa:lla vetoaa muhun.

Yhteistyössä