Lastenvaatteiden ostamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko laitatte rahaa lasten vaatteisiin kuukaudessa? Ostatteko oikeasti tarpeeseen vai ihan vaan sen vuoksi, kun ne on niin ihania ja ei voi olla ostamatta, vaikka kaapit jo pursuaa...? Mulla toi jälkimmäinen vaihtoehto. Rahaa menee liikaa (kaksi poikaa minulla) lastenvaatteisiin. Itselleni ostankin sitten super-harvoin vaatetta.

Mistä ostatte tai tilaatte lapsillenne vaatteet? Itse lähinnä Lindex, H&M, KappAhl, Lasten Metsola, huutiksesta sitten mm. Me&I. Ja ostan siis sekä uutena, että huutiksesta ja kirppareilta.

Tarpeeseen. Välillä mulle on käynyt niinkin, että olen havahtunut vähän myöhässä tilanteeseen, että lapsella ei ole enää juuri sopivia vaatteita. Kirppareilta käyn katselemassa enimmäkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Täällä myös tulee osteltua vähän liikaakin :ashamed:

Hyvä, että muitakin hurahtaneita. Mies ei ymmärrä tätä, mutta kai se on mulle joku "harrastus". Ylimääräiset myyn huutiksessa pois.

Säännöllisesti pyörähdän Lindexillä, KappAhlissa ja Hennesillä. Niistä lähtee jotain kivaa melkein joka kerran mukaan. Kalliimmat uusretrovaatteetkin kiinnostaisi, mutta ei vaan ole varaa niihin. Mä rakastan lastenvaatteita.

Tarpeeseen ostetaan. Ei ole varaa ostella noin vain kaappiin lojumaan. Ostankin Elloksesta ja H&M:ltä enimmäkseen tiliin ja maksan sitä sitten monta kuukautta. Muita ostopaikkoja on Seppälä, Lindex ja marketit.

Laitan ylipäätään paljon rahaa vaatteisiin, kenkiin, yms. Itse teen suurimmanosan lastenvaatteista, osan teetän ja pienen osan sitten ostan. Taitaa olla nuo lähikaupat tässä mistä sitten ostan....Lindex, Kappahl yms.

Ostan aivan liikaa, mutta hyvin harvoin normaalihinnalla. Eli yleensä saa ainakin jonkun kanta-asiakas tarjouksen. Ostan myös huutiksesta. Lasten vaatteet ovat vaan niin ihania.

Mä ostan lähinnä tarpeeseen. Huomaan että kas jopas on vaatteet kutistunut ja sit kiiressti kauppaan. Toki kausi vaatteet osten allennuksesta valmiiksi, mutta noi perus vaatteet vähän sillee viime tipassa.

Uusimmat

Yhteistyössä