M Miili Aktiivinen jäsen 05.09.2004 6 745 0 36 13.04.2014 #1 Mistä netitikaupoista ostatte lapsillenne vaatteita? Kerro kokemuksia niistä kaupoista joista olet ostanut. Kiitos
Mistä netitikaupoista ostatte lapsillenne vaatteita? Kerro kokemuksia niistä kaupoista joista olet ostanut. Kiitos
V vierass Vieras 13.04.2014 #2 Ainoa nettikauppa josta olen koskaan ostanut lastenvaatteita on www.teelikamentten.fi. Hyvin on toiminut.
Ainoa nettikauppa josta olen koskaan ostanut lastenvaatteita on www.teelikamentten.fi. Hyvin on toiminut.
M Miili Aktiivinen jäsen 05.09.2004 6 745 0 36 14.04.2014 #3 Höh, mä luulin et ainakin puolet äideistä tilaa netistä vaatteita. Ite oon tilannu H&M:ltä, Anton & Ninasta ja www.kg.fi sivulta yhden juhlamekon. Kaikki on toiminu hyvin, paits H&M:ltä vaatteet tulee ärsyttävän hitaasti ainakin ale aikaan.
Höh, mä luulin et ainakin puolet äideistä tilaa netistä vaatteita. Ite oon tilannu H&M:ltä, Anton & Ninasta ja www.kg.fi sivulta yhden juhlamekon. Kaikki on toiminu hyvin, paits H&M:ltä vaatteet tulee ärsyttävän hitaasti ainakin ale aikaan.
N niiin Vieras 14.04.2014 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Miili: Toimisko tää? K & Q Trading Click to expand... joo nyt toimii!