Lastenvaateliike

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yrittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yrittäjä

Vieras
Olen ajatellut perustaa lastenvaateliikeen, ehkä jonkinlaisen secondhand liikkeen...

Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon liikettä perustettaessa?

Luuletteko että tuollaiseslla liikkeellä riittäisi kysyntää? Olisitko itse mahdollinen asiakas?

aloita yritys vuoden alusta, niin saat starttirahaa pidempään.ja perusta toiminimi vasta,kun todella yrityksesi toiminta alkaa, ettet menetä etuuksia! onnea yritykseen!

Ilomielin tulisin asiakkaaksi jos laatu ja hinta kohtaavat. Meidän lähi vastaavassa liikkeessä oli joskun myynnissä HM haalari (käytetty) hintaan 14? ja kaupasta sai samaan aikaan 19.95? samanlaisen . Hinnoitteluun kannattaa perehtyä eli että itsekin tietää mitä mikin maksaa.

mä kävisin semmosessa ainakin,varsinkin jos tietäisin että siellä on siistejä ja puhtaita vaatteita myynnissä.ja hinnoittelu on tason mukaista
tiedän yhden tuommosen kaupan ja kovassa käytössä on ollut :D

Tämmösellä maalaisjärjellä ajatellen ainakin se, mihin paikkaan liikkeen perustat tulisi ottaa huomioon melko ensimmäisenä. Joo ja tosiaan tuo ylihinnottelu on tainnut olla näiden käytettyjen lastenvaateliikkeiden helmasynti. Liiketilojen vuokrat on kai kalliita?

Yhteistyössä