Lastenvaatekirppis pilalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen vakioasiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen vakioasiakas

Vieras
Harmittaa, että aiemmin, niin hyvä lastenvaatekirppis on menty pilaamaan, kun siellä on nykyään myös kaikenlaista muuta roinaa. Aikuisten vaatteita, vanhoja kippoja ja kuppeja ym. vanhaa moskaa, jota näkee tavallisilla kirppiksillä.

Ennen kirppiksellä myytiin puhtaasti vain lastenvaatteita ja tavaroita. Tein paljon edullisia hankintoja ja löytöjä lapsille. Nyt niitä pöytiä ei viitsi edes katsoa, joissa muuta roinaa. Harmittaa, kun lastenvaatteiden tarjonta on supistunut. Kyseessä on siis Villa Lyhty Rekolassa. Toivottavasti kirppis älyäisi suuntautua takaisin lastenvaatteisiin. Vieressä kun on jo toinen sekatavarakirppis ja niistä en tykkää yhtään.

En ole siellä pariin viikkoon käynyt, mutta ei ainakaan aiemmin mun mielestä ole muuta roinaa ollut häiritsevän paljon pöydillä. Itse olen piakkoin menossa myymään ja meillä on kyllä niin paljon lastenvaatteita tulossa myyntiin ettei mitään muuta pöydälle mahdukaan :D

Viime viikolla kävin muutaman viikon tauon jälkeen ja ero oli selkeä. Nyt oli monta pöytää, joissa ei myyty lainkaan lastenvaatteita. vaan kaikkea muuta. Toivottavasti tämä on vain väliaikaista.

Uskoisin, että paikka on tuottava pelkillä lastenvaatteillakin, koska asiakkaita käy paljon. Siksi ärsyttää, kun olen myyjien usein kuullut sanovan tuleville pöytävuokraajille, että myös muunlaista tavaraa voi tuoda ja ne menevät hyvin kaupaksi. En ymmärrä, miksi paikasta pitää tehdä väkisin tunkkainen vanhan roinan myymälä, josta ei sitten enää löydy lapsille mitään.

Mä kävin tänään ekaa kertaa paikallisella lastenvaatekirppiksellä ja totesin että meillä ei ilmeisesti olekaan enää lapsia.. 3v ja 5v ei löytynyt oikeastaan mitään.. 95% kaikki tarvikkeet ja vaatteet vauvoille..

Tai no juu.. yhdessä loosissa oli 110cm vaatteita.. "keltainen" teeppari ( joka joskus ollut valkoinen ) maksoi 80 senttiä.. ja käytetyt vk-haalarit yli 30?, olkoonkin että olivat reimateciä.. musta oli tosi kallista..

Yhteistyössä