Lastenvaate nettikauppoja joissa hyvät alet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastenvaate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lastenvaate

Vieras
?? Olisko listaa?
Hm oli turha. Samoten lindex. Elloksestakaan en pitänyt. Meandilla on tuotteita mutta koska meidän perheessä ei ole mitään luottokortilla ostettu niin ei ole ollut luottokortille tarvettakaan. Eikä siellä ole muuta maksuvaihtoehtoa kuin luottokortti :(

Missäs muualla ois oikeesti HYVÄT alet? Mitään -10% aleja en tarkoita.

Jaahas, mistäs olenkaan tilaillut... Lastenmetsola, punavuorenpeikko, wilmis, me&i, auringonlapset, sisukas... Näissä on ollut viimeaikoina hyvät alet ja kokoja. Tosin nettikauppojen alet alkoivat jo jonkin aikaa sitten ja koot aika hyvin menneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Höpönpöö;24076793:
Meandin verkkokaupassa voi maksaa myös debit-kortilla tai visa elektronilla. Tosin ei siellä enää mitään ole jäljellä :)

Voiko?
Minulla olisi electron kyllä.
Mutta minulle tuli vain yksi kohta valinta vaihtoehdoksi ja siinä oli valmiina raksi :/

Jaahas, mistäs olenkaan tilaillut... Lastenmetsola, punavuorenpeikko, wilmis, me&i, auringonlapset, sisukas... Näissä on ollut viimeaikoina hyvät alet ja kokoja. Tosin nettikauppojen alet alkoivat jo jonkin aikaa sitten ja koot aika hyvin menneet.
No sisukkaalla oli ihan ok ale, mutta lastenmetsolan ja punavuorenpeikon ale (+miniq) oli ainakin minulle pettynys. Ovat prosentit turhan paljon 20%:ssa tai kauppa on käynyt hyvin ja alessa on rääppiäiset menossa. Tuohon prossaan kun on monessa paikkaa tarjottu tavaraa jo pitkin vuotta. 30 tai 40% on ok ale minusta, en nyt isompia prosentteja odota kaikilta merkeiltä.

Yhteistyössä