Lastentarvikepaketit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missy

Vieras
En nyt yritä tässä mainostaa, mutta läysin tällaisen vaunupaketin joka näyttää tosi hyvältä! Aattelin vaan että jos joku on vailla edullisia tuotteita.
http://www.tervekauppa.fi/etusivu/Tuotteet/Pakettitarjoukset/Lastentarvikepaketit/

Hitsi kun en huomannut viime vuonna kun vaunuja etsin.
Ovat kuitenkin Ruotsalaiset eli ei varmaan ihan huonot??

Noista on ollut keskustelua aikaisemmin lastentarvikepuolella.
Minusta paketin ostaminen ei kannata. Halpisvaunuja saa 200-250 eurolla, sittereitä 25 eurolla jnejne.

Mä kans huomasin jo jokin aika sitten tuon tarjouksen. Harkitsisin ostamista jos olisi tarvetta vaunuille, mutta kun ei nyt ole :(
Kait ne voi palauttaa 14 vuorokauden sisällä, jos eivät vaikuta hyviltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:
Mä kans huomasin jo jokin aika sitten tuon tarjouksen. Harkitsisin ostamista jos olisi tarvetta vaunuille, mutta kun ei nyt ole :(
Kait ne voi palauttaa 14 vuorokauden sisällä, jos eivät vaikuta hyviltä?

itseasiassa antavat 21pv takuun, tässä kopio sieltä sivulta :D

Myönnämme lisäksi yhdistelmävaunulle ja lastentarvikepaketille Tervekaupan täyden tyytyväisyystakuun - voit tutustua 21 päivän ajan ostamiisi tuotteisiin veloituksetta.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Myönnämme lisäksi yhdistelmävaunulle ja lastentarvikepaketille Tervekaupan täyden tyytyväisyystakuun - voit tutustua 21 päivän ajan ostamiisi tuotteisiin veloituksetta.

Aina parempi! Mä en lukenut niin pitkälle, kun ei tosiaan sitä tarvetta vaunuille nyt ole *vilkuilee vihjailevasti miehensä suuntaan* :whistle: ;)

Yhteistyössä