Lastentarvikekirppis Pikku-Kammari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Aika moni täältä taitaa olla siellä. Onko teistä siellä hinnat noussut myyjillä?
Minusta on uskomatonta myydä tahraisia vaatteita lähemmäksi 10e hintaluokkaa, varsinkin kun kyse on jostain hennesin kitty-vaatteesta jota on esim. huutis pullollaan.
Aiemmin tein hyviä kauppoja siellä ja nyt vaan saan päivitellä hintoja. Itse myyn kirpparihinnalla uudenveroisia vaatteita, joskus sielläkin niin ihmiset kehtaa vielä niistä tingata! Aina ne tinkaajat on niitä jotka myy kalliilla itse. Esim. Myin siellä kerran päällä ollutta kittypaitaa, neuletta joka maksoi uutena 14.90 myin sitä hintaan 2.50e+postit ja joku koitti tingata sitä 3e posteineen, okei tinkaus ei ollut paha mutta silti! Sama myyjä sitten myi vaatteita siellä 10e/per kittypaita ja ne oli nuhjusia ja tahraisia!
Harmittaa kun siitä paikasta on tullut tuollainen. :( Taidan siirtyä takaisin huutikseen.

samaan oon huomannut ja ei siellä huvita enää edes käydä. Sääntöjä ei noudatateta ja saman ihmisen kuvat täyttää etusivun. Ja toimii niin hitaasti kun kuvia on paljon.
En ymmärrä miksi se ylläpitäjä ei voi oikeesti ottaa tiukempaa linjaa tuohon, tosin sen omia kuvia on vielä siellä kans reippaasti vaikka myyty on jo ne.

Ja joo joidenkin hinnat on niin pilvissä siellä jo, idiootit ostaa sit.

Joo samat kuvat on siellä jatkuvasti seinällä! Monta kertaa päivässä eräskin ihminen nostaa kansiostaan vaate kerrallaan siihen seinälle, ne kun ei yhteisiin kuviin mene. Mutta aina kun käyn vilkaisemassa siellä niin sieltä löytyy AINA saman naisen kuvat. Jos ei mene jo kaupaksi kun kuukausitolkulla niitä myynyt niin kannattaisko jo uskoa?

Suurin osa taitaa tosiaan olla täältä, ajoittain meno on niin samanlaista!
Ja osa myy onneksi ihan kirpparihinnoilla mutta osa sitten niistä tahraisista bamse ja kitty vaatteista pyytää ihan liikaa..

Suurin osa taitaa tosiaan olla täältä, ajoittain meno on niin samanlaista!
Ja osa myy onneksi ihan kirpparihinnoilla mutta osa sitten niistä tahraisista bamse ja kitty vaatteista pyytää ihan liikaa..

Myönnän kyllä että osalla on onneksi hinnat kohdallaan mutta osa taas...Ei hyvää päivää!
Jostain bamsetunikasta josta printti kulunut ja halkeillut ja rinnuksissa isot tahrat niin 7e!! :O
Vaikka kuinka ois bamsea niin ei kai kukaan tuollaista maksa.

[QUOTE="aloittaja";23315743]Myönnän kyllä että osalla on onneksi hinnat kohdallaan mutta osa taas...Ei hyvää päivää!
Jostain bamsetunikasta josta printti kulunut ja halkeillut ja rinnuksissa isot tahrat niin 7e!! :O
Vaikka kuinka ois bamsea niin ei kai kukaan tuollaista maksa.[/QUOTE]

no joo just taisin kattoo samaa turkoosia bamse tunikkaa, kunnon tahrat ja hinta tollanen :D salli mun nauraa joidenkin hintapyynnöille.

Minä oon myös jotain hintoja siellä ihmetelly. Ja vielä ihmeellisempää on tosiaan se, että jotkut on sellasia hintoja valmiit maksamaan. Kyllä minäkin maksan hyvin, jos vaate on hyvässä kunnossa ja tahraton, mut tuolla on kyllä välillä melko hintavaa. Kirppispöydälle kun veis, niin ikinä ei moisia hintoja sais. Onneksi vielä jotkut myy kuitenkin hyväkuntoisia vaatteita kohtuuhinnalla. Ja en siis todellakaan tarkota, että ilmaseks pitäis antaa, mutta jotain tolkkua pitäs olla.

Tää on vissiin se fb:n kirppa? Mä en oo fb:ssa, mutta ihmettelen välillä muutenkin hintoja kirpoilla ja huutonetissäkin.
Voi kun vaan palais se 2+:n vanha kirppa takaisin, silloin tein monta hyvää kauppaa. Sekä ostajana, että myyjänä.

En minäkään tarkoita että ilmaiseksi pitäisi antaa mutta tahraisista ja kulahtaneista vaatteista ei minun ymmärrys käsitä miksi niistä pitäisi yli 10e saada.
Yks päivä oli rikkinäinen me&i-mekko 20e. Ja oli siis kunnolla rikki ei mikään pikkureikä.

Ja huutonetissä on noita barbapapa-tavaroita ihan sikahintaan, esimerkkeinä
pyyheliina, osta heti 15€+postit (meillä on tuo ja sitä sai uutena 12,90, jossain vaiheessa halvemmallakin)
Pussilakanasetti 29€ (meillä on sama ja maksoin uutena n.17€)
Käytetty lasten t-paita, hinta nyt 7€ ja hintavarausta ei ole ylitetty

Että tämmösiä hintoja, mun mielestä mielettömiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;23315546:
Aika moni täältä taitaa olla siellä. Onko teistä siellä hinnat noussut myyjillä?
Minusta on uskomatonta myydä tahraisia vaatteita lähemmäksi 10e hintaluokkaa, varsinkin kun kyse on jostain hennesin kitty-vaatteesta jota on esim. huutis pullollaan.
Aiemmin tein hyviä kauppoja siellä ja nyt vaan saan päivitellä hintoja. Itse myyn kirpparihinnalla uudenveroisia vaatteita, joskus sielläkin niin ihmiset kehtaa vielä niistä tingata! Aina ne tinkaajat on niitä jotka myy kalliilla itse. Esim. Myin siellä kerran päällä ollutta kittypaitaa, neuletta joka maksoi uutena 14.90 myin sitä hintaan 2.50e+postit ja joku koitti tingata sitä 3e posteineen, okei tinkaus ei ollut paha mutta silti! Sama myyjä sitten myi vaatteita siellä 10e/per kittypaita ja ne oli nuhjusia ja tahraisia!
Harmittaa kun siitä paikasta on tullut tuollainen. :( Taidan siirtyä takaisin huutikseen.

Miksi lisäät postukulut kirpparilla myytävään vaatteeseen?

[QUOTE="vieras";23315989]Miksi lisäät postukulut kirpparilla myytävään vaatteeseen?[/QUOTE]

Ole ap mutta eiköhän tuossa ollut kyse netti kirpparista? jos ostaa jostain kauempaa niin postithan on maksettava

[QUOTE="jes";23316037]Ole ap mutta eiköhän tuossa ollut kyse netti kirpparista? jos ostaa jostain kauempaa niin postithan on maksettava[/QUOTE]

Netissä toimiva kirppari siis on kyseessä.

Yhteistyössä